Relay for Life: از جمع آوری کمک های خیریه سالانه سرطان در مدرسه سنت جان، واترلو حمایت کنید

امسال Relay for Life، جمع‌آوری سرمایه سالانه برای بیماران سرطانی، در مدرسه بین‌المللی سنت جان در واترلو در 24 و 25 ژوئن برگزار می‌شود.

این رویداد 24 ساعته توسط جامعه بین المللی و شهر واترلو و زیر چتر بنیاد مبارزه با سرطان برگزار می شود.

Relay for Life یک گردهمایی خانوادگی جشن و الهام بخش است که جوامع را برای نشان دادن همبستگی با بیماران سرطانی و افزایش آگاهی و بودجه حیاتی برای مبارزه با سرطان گرد هم می آورد.

این رویداد 24 ساعت به عنوان نمادی است که “سرطان هرگز نمی خوابد.” برای بیماران سرطانی، مبارزه متوقف نمی شود زیرا آنها خسته هستند – بنابراین، حداقل برای یک شب، شرکت کنندگان در رله نیز متوقف نمی شوند.

چگونه می توانید کمک کنید

در طول Relay for Life، اعضای تیم در تمام سنین به نوبت به مدت 24 ساعت در اطراف یک مسیر راه می روند یا می دوند. این یک مسابقه نیست، بلکه یک دعوت برای فراتر رفتن از حد خود برای حمایت از مبتلایان به این بیماری است. در طول 24 ساعت، شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از سرگرمی های زنده، سلامتی و فعالیت های ورزشی مانند زومبا، حرکات کششی یا سالسا لذت می برند.

بچه‌ها می‌توانند از بازی‌ها و سایر فعالیت‌های هنری و صنایع دستی لذت ببرند، در حالی که غذا و نوشیدنی‌ها در سراسر آن ارائه می‌شود.

چه 24 ساعت بمانید و چه برای نمایش، مراسم یا نوشیدنی به آنجا بروید، هرکسی می‌تواند به روش خود و با سرعت خاص خود شرکت کند.

برای هر کسی که بخواهد از این خیریه حمایت کند، مبلغ 40 یورو یا بیشتر از مالیات کسر می شود.

جمع آوری پول برای تحقیقات سرطان

تمام سرمایه های جمع آوری شده مستقیماً به بنیاد بلژیک علیه سرطان اختصاص می یابد که هدف آن پیشبرد مبارزه با سرطان است. برنامه های تحقیقاتی علمی در سراسر بلژیک را تأمین مالی می کند و سبک زندگی سالم، پیشگیری از سرطان و غربالگری را تشویق می کند. این بنیاد همچنین پروژه های روانی اجتماعی را با هدف بهبود کیفیت زندگی بیماران سرطانی و خانواده های آنها تامین می کند.

یک سخنگوی گفت: “هیچ یک از اینها بدون همبستگی و این احساس که با هم می توانیم سرطان را شکست دهیم، امکان پذیر نخواهد بود.”

حمایت از بیماران سرطانی

اگر با سرطان مبارزه کرده اید یا در حال حاضر تحت درمان هستید، مهمان افتخاری رویداد Relay for Life هستید و می توانید در سالن VIP، جایی که غذا و نوشیدنی در دسترس است، به سایر بازماندگان بپیوندید.

علاوه بر این، برگزارکنندگان برنامه‌ای را برای بیماران سرطانی آماده کرده‌اند که شامل ماساژ، طب فشاری، مراقبت‌های زیبایی و حمام کاسه‌ای کریستالی می‌شود.

این رویداد تحت حمایت جسپر فردبرگ، مدیر عامل باشگاه رویال اسپورتینگ اندرلخت برگزار می شود.

اطلاعات عملی

رله برای زندگی بدون توقف از شنبه، 24 ژوئن ساعت 14:00 تا یکشنبه، 25 ژوئن ساعت 14:00 اجرا می شود. در محوطه مدرسه بین المللی سنت جان، Champ du Roussart، واترلو (در پشت مدرسه) برگزار می شود.

ورود برای بازدیدکنندگان و بازماندگان رایگان و 10 یورو برای رله است. اطلاعات بیشتر از [email protected] و در اینستاگرام: @RelayForLifeICW.

عکس ها: رله 2022 برای زندگی – جامعه بین المللی و واترلو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *