اولین مرگ در موج تصادفات مربوط به کرکره مترو بروکسل

مردی در تعطیلات آخر هفته پس از گیر افتادن در کرکره در ایستگاه متروی روژیر در بروکسل جان خود را از دست داد – اولین مورد مرگ و میر اما نه اولین بار در هفته‌های اخیر که یک فرد در کرکره‌ها گرفتار می‌شود.

والتر درییو، سخنگوی آتش نشانی بروکسل، گفت: «تیپ آتش نشانی، خدمات پزشکی، پلیس و استیب برای فردی که در یک کرکره غلتکی در ایستگاه متروی روژیر بروکسل گیر کرده بود، مداخله کردند.

فرد نگون بخت در قسمت بالای تنه خود به دام افتاده بود. پس از آزادی وی، متأسفانه تلاش بی‌ثمری بلافاصله انجام شد.»

قربانی در دم جان باخت و Derieuw گفت که شرایط موضوع تحقیقات است.

آن برگر، سخنگوی پلیس فدرال به VRT NWS گفت: «این مربوط به مردی 33 ساله از رواندا است که احتمالاً در برابر پرده‌های غلتکی ایستگاه مترو روژیر می‌خوابید.

اما سیندی آرنتس، سخنگوی استیب گفت که این مرد «سعی کرد درست قبل از باز شدن کرکره مکانیکی وارد ایستگاه مترو شود. وقتی آن کرکره بالا رفت، او به دام افتاد و متأسفانه جان باخت.

ایستگاه مترو حدود یک ساعت قبل از بازگشایی به روی عموم بسته بود.

در حالی که این اولین بار است که یک نفر پس از گیر افتادن در کرکره غلتکی جان خود را از دست می دهد، اما این سومین بار است که تنها در یک هفته و نیم یک نفر در آن گرفتار می شود.

فردی که به شدت مست بود باید از کرکره غلتکی در ایستگاه مترو Parvis de Saint-Gilles آزاد می شد و پای دیگری در ایستگاه مترو Porte de Hal گیر می کرد.تصویر شده است). در ماه مارس، یک نفر دیگر در یک کرکره در ایستگاه پورت دو نامور به دام افتاد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *