Restos du Coeur “نقطه عطف غم انگیز” 1.37 میلیون وعده غذایی در سال 2022 را نشان می دهد.

شعبه بلژیک سازمان کمک های غذایی Les Restos du Coeur یک “نقطه عطف غم انگیز” را با رکورد تعداد وعده های غذایی در سال گذشته برای خانواده های نیازمند اعلام کرده است.

بیش از 1.3 میلیون وعده غذایی در سال 2022 توزیع شد. در سه ماهه چهارم سال، این نشان دهنده افزایش 32 درصدی نسبت به فصل قبل است.

ژان ژرار کلوسه، رئیس این سازمان توضیح داد: «با افزایش قیمت مایحتاج اولیه و قبوض بسیار بالای انرژی، قدرت خرید بسیاری از خانوارها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

“این یک مجازات مضاعف برای افرادی است که در حال حاضر در یک موقعیت ناامن هستند و یک موقعیت بسیار دشوار برای کسانی که به تازگی تحت تاثیر قرار گرفته اند.”

به گفته این سازمان، در مقایسه با سال 2019، قبل از همه گیری، تعداد وعده های غذایی توزیع شده بیش از دو برابر شده است.

و در حالی که نیمه اول سال 2022 شاهد کاهش جزئی در تعداد وعده های غذایی توزیع شده بود، امید به روند مثبت “به سرعت” توسط ارقام باقی مانده سال از بین رفت.

رستوران بلژیکی Restos du Coeur با توجه به تقاضای بی‌سابقه برای کمک‌های غذایی، درخواست کمک‌های مالی را برای تکمیل موجودی خود آغاز کرد. گردآوری کمک های غذایی و کمک های غذایی سالانه آن در 10 و 11 مارس به صورت میدانی و از 6 مارس تا 2 آوریل به صورت آنلاین برگزار می شود.

این عملیات در سال جاری در 24 سایت مجموعه سازماندهی شده است، در حالی که در سال 2022 این تعداد 13 مورد بود.

در سال گذشته بیش از 13 تن غذا جمع آوری شد، اما بسیاری از سازمان های کمک غذایی زنگ خطر را به صدا درآورده اند که امسال حتی به تعداد بیشتری برای پاسخگویی به تقاضای بالا نیاز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *