Splashdown: جایی که می توان از شنای ایمن در فضای باز در بلژیک لذت برد

از استخرهای روباز گرفته تا حوض‌ها و دریاچه‌های طبیعی، بولتن در مکان‌هایی در سراسر کشور که در آن نوزادان آبی می‌توانند از لذت شنای بی‌خطر در فضای باز در هر سنی که باشند لذت ببرند.

بروکسل

با نزدیک شدن به تابستان، پایتخت نسبتاً کمبود مکان‌های شنا در فضای باز دارد، اگرچه برنامه‌هایی برای افزایش این پیشنهاد در دست اجراست.

Pool is Cool – یک سازمان محلی که برای تغییر این وضعیت متأسفانه کمپینی انجام می دهد، برای فصل چهارم FLOW خود را آماده می کند. اگرچه بسیار کوچک (17 متر در 7 متر)، این استخر رایگان (تصویر شده است) به ساکنان بروکسل این فرصت را می دهد که در خارج از خانه شنا کنند. پیسین جذاب خانگی پاپ آپ در کانال اندرلخت دارای یک بار تابستانی است و همچنین با یک برنامه اجتماعی از کلاس های تناسب اندام و آموزش شنا گرفته تا فیلم سرگرم می شود.

این سازمان غیرانتفاعی سال گذشته “Expedition Swim” را رهبری کرد. تحت این پروژه، اما تنها برای یک آخر هفته، می‌توانید در حوضچه‌های Neerpede اندرلخت، les Pêcheries در Boitfort و دریاچه Bois de la Cambre آب تنی کنید. با این حال، برخی از مردم محلی از ترس اینکه نقطه زیبایی طبیعی آنها تحت تأثیر قرار گیرد، انتقاد کردند و مطمئن نیست که طرح مشابهی در تابستان امسال انجام شود.

در همین حال، کمپین تأمین مالی جمعی گروه «Je Veux Nager» می خواهد 60000 یورو برای یک استخر شنای روباز دائمی در پایتخت جمع آوری کند. سایت کشتارگاه/ کشتارگاه در Curegem یک پیشنهاد است.

Jardin-Secret-Hotel-Mireille-Roobaert-Photographe-piscine-5706-copie

تا آن زمان، ساکنان و گردشگران تنها باشگاه های ورزشی مانند رویال لا راسانته آسپریا دارند. گروه تناسب اندام همچنین برنامه هایی برای یک استخر روباز جدید دارد. در غیر این صورت، هتل هایی مانند هتل جام در سنت ژیل و جردین سیکرت در ایکسل (تصویر شده است) – هر دو استخر روباز بیژو ورزشی – نیز یک گزینه هستند.

فلاندر

حوزه استانی Huizingen در Beersel دارای یک استخر بیرونی است که به دنبال ازدحام بیش از حد قبلی، اکنون فقط «بازی‌های آبی» را مجاز می‌داند. گزینه های دیگر نزدیک به بروکسل، ساحل زیبای هافستاد Bloso Domein است. دامنه Kessel-Lo در نزدیکی Leuven – اگرچه استخر تفریحی خیلی عمیق نیست. و مجتمع ورزشی و شنای گسترده De Nekker، در فاصله کوتاهی از ایستگاه Mechelen-Nekkerspoel.

de-warande-met-veel-zwemmend-volk-web_verkleind

استخر سابق المپیک وترن، بخشی از حوزه De Warande در شرق فلاندر است (تصویر شده است) و در فصول گرم سال برای عموم باز است. گزینه‌های سنتی‌تر در فضای باز، هر کدام با استخرهای آب‌گرم 50 متری، در Hamme در نزدیکی Sint-Niklaas و De Molen در آنتورپ هستند. استخر زیبای Boekenberg بدون مواد شیمیایی در Deurne نقطه دیگری در نزدیکی شهر بندری است.

بسیاری از شهرهای فلاندری اکنون ترجیح می دهند به جای بازسازی استخرهای سرپوشیده و روباز موجود، بر مناطق طبیعی تمرکز کنند. انتخاب‌های محبوب شامل دریاچه بلارمیرسن، هرچند اغلب مملو از جمعیت در نزدیکی گنت است.تصویر، تصویر اصلی) با سرسره های آبی غول پیکر و ساحل شنی کوچک. De Ster، یک واحه سبز با منطقه شنا 400 متری در چند دقیقه از Sint-Niklaas (همچنین در شرق فلاندر)؛ و Domein ter Heide لذت بخش Rotselaar در برابانت فلاندری – که دوباره در آخر هفته ها شلوغ می شود.

والونیا

Rénipont

یک مکان محبوب در برابانت والون برای حمام‌کنندگان، ساحل رنیپونت در نزدیکی Rixensart است.تصویر شده است). علاوه بر شنا، بازدیدکنندگان می توانند از بازی هایی مانند والیبال و پتانک لذت ببرند. در هوای خوب، تراس بیرونی بزرگ رستوران آن نیز جمعیت را به سمت خود می کشاند. از دیگر امکانات فضای باز در استان می توان به واترلو اشاره کرد که سقف استخر سرپوشیده خود Nausicaa را در تابستان باز می کند.

در هاینو، مونس مجتمع مدرن لاگو دارد که امکان شنا در دریاچه با سرسره‌های بی‌پایان و گرداب‌ها را دارد. و گزینه های زیبا و به سبک لیدو در Trois-Ponts (عمدتا حمام بعد از ظهر) در استان لیژ موجود است.

اشغالگر

بهترین از همه، هر چند نسبتاً دور، استخر روباز زیبا در Ocquier (تصویر)، در 12 کیلومتری Durbuy است. این دهکده بت‌نشین، از دارایی‌های کلیدی خود نهایت استفاده را می‌برد و هر سال «fête de la piscine» را برگزار می‌کند. از دیگر مناطق حمام کردن در استان می توان به دریاچه روبرت ویل در نزدیکی مالمیدی اشاره کرد که حتی دارای یک ترامپولین آبی است.

این منطقه همچنین دارای گزینه‌های بی‌پایانی برای شنا است، مانند Wégimont در استان لیژ، Chevetogne خیره‌کننده – بهشت ​​تعطیلات سبز با استخر روباز – در نزدیکی Ciney. و دریاچه جذاب بامبویس در Fosses-la-Ville (استان نامور) که دارای منطقه اختصاصی برای شناگران و همچنین حمام آفتاب و امکانات ساحلی است.

Lacs de l'eau d'Heure

علاوه بر Mons’ Lago، در Hainaut، نمی‌توانید بزرگ‌ترین منطقه دریاچه بلژیک – les Lacs de l’Eau d’Heure (Cerfontaine) – را از دست بدهید که همچنین دارای ورزش‌های آبی و سواری با کروکودیل قرمز است.تصویر شده است). شما همچنین می توانید در دریاچه دوست داشتنی گودارویل، بخشی از حوزه کلر-فونتن بین شارلوا و لا لوویر، شنا کنید.

توجه: برخی از دامنه ها و استخرها نیاز به رزرو قبلی دارند.

عکس ها: Jardin Secret Hotel (c)Mireille-Roobaert

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *