Visit.brussels به ابتکارات فرهنگی و توریستی برای ترویج سرمایه جوایزی اعطا می کند

سازمان گردشگری بروکسل هفت برنده جوایز visit.brussels 2022 خود را اعلام کرده است و به بهترین ابتکارات خلاقانه پایتخت طی سال گذشته جایزه می دهد. این مراسم عصر پنجشنبه در Train World در Schaerbeek برگزار شد.

در 10 سال گذشته، جوایز سالانه رویدادها و تجربیاتی را که شهر را هم در داخل و هم در خارج از کشور به نمایش می گذارد، به رسمیت می شناسند.

برندگان جایزه توسط عموم مردم و هیئت داوران متشکل از اعضای انجمن های حرفه ای گردشگری و مطبوعات انتخاب شدند. از انتخاب اولیه 98 پروژه، هیئت داوران این تعداد را به پنج فینالیست در هر دسته کاهش داد.

بروکسل Jazz Weekend Edition بالکن بهترین جایزه را از آن خود کرد آجایگزین پروژه خلاق؛ کنسرت های رایگان در بالکن های نمادین 19 کمون شهر برگزار شد. این یکی از بسیاری از ابتکاراتی بود که از سازمان‌های خلاقی که رویدادهای خود را با محدودیت‌های ویروس کرونا تطبیق دادند، به وجود آمد. در همین حال، جایزه در جسور دسته پروژه جدید به ابتکار Kaaitheater’s Pay What You Can تعلق گرفت، که در آن تماشاگران تصمیم می‌گیرند که چقدر برای بلیط فرهنگی بپردازند.

دور شدن با همبستگی جایزه ابتکاری J’appelle un étudiant توسط غیرانتفاعی 1Toit2Ages بود، پروژه ای که جوامع مسکن بین نسلی را ایجاد می کند. پروژه Hearth: بازاندیشی غذا برای همه، که در اولین حبس بیماری همه گیر راه اندازی شد، جایزه دریافت کرد. پایدار ابتکار عمل برای تبدیل غذاهای فروخته نشده به غذاهای لذیذ (تصویر بالا).

در خلق مشترک دسته، بار فرهنگی در فضای باز Grand Hospice x Jardin (تصویر، تصویر اصلی) جایزه برتر را از آن خود کرد. این یک واحه شهری محبوب در تابستان 2021 بود که موفقیت مستمر اجتماعی شدن به سبک «گوینگت» در فضای باز را ثابت کرد.

در بروکسل روی صحنه جایزه به پلتفرم موسیقی نوظهور Chose Qui Boga از VOLTA رسید و در نهایت کنگره IAH 2021 MCI Benelux به عنوان انتخاب شد. بهترین کنگره/رویداد B2B.

برندگان بر اساس معیارهایی مانند اصالت، نوآوری، موفقیت پروژه، تمرکز بر مشتری، پایداری پروژه (اکولوژیکی، اقتصادی و اجتماعی) و تلاش برای دسترسی به پروژه برای افراد دارای تحرک کم انتخاب شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *