ویمبلدون: الکساندر زورف معتقد است هیچ دلیلی برای محرومیت روس ها و بلاروس ها وجود ندارد

این بازیکن 25 ساله که خود را برای مسابقات مونیخ آماده می کند، به کنسرت صداهایی می پیوندد که در برابر تصمیم حذف از مسابقات بعدی گرند اسلم لندن که روز چهارشنبه به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین اعلام شده بود، برخاستند.

در حال حاضر بازیکنان روسیه و بلاروس می توانند در تورنمنت های ATP و WTA Tour شرکت کنند به شرطی که تحت نام یا پرچم کشور خود شرکت نکنند.

این آلمانی که در هامبورگ از والدینی روسی الاصل به دنیا آمده است، اضافه کرد: “همه چیز علیه روسیه است و من می توانم این را درک کنم.” من فکر می کنم همه ما مخالف جنگ هستیم، آنچه در اوکراین اتفاق می افتد غیرانسانی است و نباید اتفاق بیفتد.

روز پنجشنبه، دوست روسی او آندری روبلف تصمیم برگزارکنندگان ویمبلدون را “کاملاً تبعیض آمیز” ارزیابی کرده بود.

بنابراین روبلف، هموطنش N.2 جهان، دانیل مدودف یا جهان بلاروس N.4 آرینا سابالنکا، امسال (27 ژوئن تا 10 ژوئیه) نمی توانند در ویمبلدون شرکت کنند.

روز چهارشنبه، نواک جوکوویچ شماره 1 جهان در بلگراد گفت که تصمیم برای حذف روس ها و بلاروس ها از ویمبلدون “دیوانه آمیز” بود.

بیلی جین کینگ، اسطوره تنیس آمریکا با 12 عنوان گرند اسلم، از جمله شش عنوان قهرمانی در ویمبلدون، روز پنجشنبه در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خود نوشت: «من نمی‌توانم از حذف ورزشکاران انفرادی از هر تورنمنتی حمایت کنم، زیرا تنها به دلیل ملیت آنها است. ”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *