آب و هوا: یک روز قبل از یک بعد از ظهر ابری شروع آفتابی است

دوره های آفتابی در صبح چهارشنبه در بسیاری از نقاط وجود خواهد داشت. در بعدازظهر، در نقاطی چند ابر کومولوس کوچک ایجاد می‌شود و کرانه‌های ابر مرتفع همچنان در شمال غرب در گردش است. بر اساس پیش بینی های موسسه سلطنتی هواشناسی (IRM) هوا همچنان خشک خواهد بود. حداکثر دمای هوا بین 22 درجه سانتی گراد در اوت آردن و 27 درجه سانتی گراد در کمپین خواهد بود. وزش باد ابتدا از سمت جنوب خفیف و از سمت جنوب غربی ملایم تا متوسط ​​خواهد بود. در دریا ابتدا از جنوب معتدل سپس بعدازظهر از شمال به شمال غرب معتدل خواهد بود.

در نیمه اول شب ابری در سمت غرب شدید و در نیمه دوم شب احتمال بارش اندک باران وجود دارد. در سایر نقاط، هوا همچنان خشک و گاهی اوقات صاف به ویژه در نیمه شرقی کشور خواهد بود. حداقل دمای هوا بین 9 درجه سانتی گراد در Hautes Fagnes و 15 درجه سانتی گراد در دشت تحت وزش باد ضعیف و متغیر یا از جنوب به جنوب غربی خواهد بود.

بامداد پنجشنبه، هوا به طور موقت خشک و در شرق با رگبار آفتابی و در غرب ابری و در نقاطی کمی باران پیش بینی می شود. سپس، منطقه ساختارمندتری از باران به آرامی از جنوب غرب به شمال شرق کشور را عبور خواهد داد. در بعدازظهر پیش از ناآرامی که در مرکز مواج خواهد بود، رگبار باران شدید همراه با رعد و برق پیش از رسیدن ناآرامی به شرق در عصر می تواند شرق کشور را تحت تاثیر قرار دهد. دمای هوا از 27 درجه سانتی گراد در نزدیکی مرزهای شرقی تا 17 تا 21 درجه سانتی گراد در سایر نقاط خواهد بود. وزش باد ملایم، در ابتدا معتدل، ابتدا متغییر و سپس غرب تا جنوب غربی خواهد بود.

آسمان روز جمعه نیمه ابری با احتمال رگبار باران محلی پیش بینی می شود. بیشینه دما بین 16 درجه سانتیگراد در بلژیک علیا و 21 درجه سانتیگراد در فلاندر خواهد بود. وزش باد از جنوب غربی تا جنوب غربی ملایم خواهد بود. در کنار دریا، از غرب – جنوب غربی معتدل تا نسبتاً قوی خواهد بود.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *