پلیس کارکنان فرودگاه بروکسل را به عنوان بخشی از عملیات قاچاق مواد مخدر دستگیر کرد

به گزارش برز، در چارچوب تحقیقات قضایی در مورد قاچاق مواد مخدر از طریق فرودگاه بروکسل، شش کارمند فرودگاه و سه نفر دیگر روز دوشنبه دستگیر شدند. به گفته دادستانی هاله ویلورد، در ده بازرسی خانه، 217000 یورو پول نقد و وسایل نقلیه مختلف نیز کشف و ضبط شد.

تحقیقات پس از آن آغاز شد که گمرک در فرودگاه Zaventem دو چمدان رها شده را در فوریه و مارس سال گذشته کشف کرد. این چمدان ها به ترتیب حاوی 25 کیلوگرم و 12 کیلوگرم کوکائین بودند.

این تحقیقات که توسط پلیس قضایی فدرال در Halle-Vilvoorde انجام شد، پس از آن که مأموریت نظارتی عملیات آسمان، پیام‌هایی را که می‌توانستند به چمدان‌ها مرتبط شوند، شکسته شد، شتاب بیشتری گرفت. به زودی مشخص شد که قاچاق کوکائین با کمک از داخل فرودگاه سازماندهی شده است.

سازمان جنایتکار قاچاق مواد مخدر با همکاری تعدادی از کارکنان فرودگاه که عبور و مرور مواد مخدر را تسهیل می کردند، متکی بود. این تحقیقات منجر به ده بازرسی خانه در دوشنبه گذشته شد که در آن 9 نفر دستگیر شدند. این مربوط به سه مرد 31، 25 و 21 ساله از Zaventem، یک مرد 37 ساله و همسر 33 ساله اش از Vilvoorde، یک مرد 45 ساله از Vilvoorde، یک مرد 37 ساله از Anderlecht است. ، یک مرد 33 ساله اهل سنت ژیل و یک مرد 33 ساله از هوبوکن. شش نفر از دستگیرشدگان در فرودگاه Zaventem کار می کنند.

دادستانی هاله ویلوورد عصر روز سه شنبه اعلام کرد که افراد دستگیر شده نزد قاضی تحقیق معرفی شدند. برای شش نفر حکم بازداشت صادر شد، پنج نفر از آنها به زندان منتقل شدند، یک نفر تحت نظارت الکترونیکی قرار گرفت. یک نفر دستگیر شد اما با قرار وثیقه آزاد شد. دو نفر دیگر متهم نشدند و آزاد شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *