کامبیو با پیشنهاد اجاره جدید به تلاش برای تبلیغ دوچرخه های باری می پیوندد

به گزارش RTBF، شرکت اشتراک خودرو Cambio با حمایت منطقه بروکسل، طرح اجاره خود را گسترش داد تا شامل اجاره دوچرخه های باری مشترک شود.

از سه‌شنبه این هفته، کامبیو مدل‌های خانواده برقی دوچرخه‌های باری را برای اعضای خود در Jette، پارکینگ Miroir و در سوپرمارکت Colruyt در Etterbeek ارائه می‌کند. به گفته Frédéric Van Malleghem، مدیر Cambio Brussels، این شرکت قصد دارد این سرویس را به عنوان مکملی برای ماشین مشترک برای سفرهای کوتاه توسعه دهد.

Cambio جدیدترین شرکتی است که از ایده طرح Cairgo Bike در منطقه بروکسل که هدف آن تبدیل دوچرخه باری جایگزینی برای ماشین و ون برای بهبود کیفیت هوا و کیفیت زندگی در بروکسل است، پذیرفته است. بروکسل موبیلیتی در حال هماهنگی این پروژه با بسیاری از شرکا برای توسعه اکوسیستمی از خدمات متمرکز بر نیازهای کاربران است.

به گفته Brussels Mobility، انجمن Pro Velo برای تشویق به استفاده از این جایگزین، از جمله برای خودرو، به خانواده‌های بروکسلی برای انتقال به دوچرخه‌های باری با ارائه دوره‌های آموزشی در مورد نحوه راندن آن‌ها، حمایت می‌کند. تاکنون 185 خانواده از یکی از این دوره ها بهره مند شده اند. شرکت کنندگان در پایان آموزش به مدت دو هفته یک دوچرخه باری آزمایشی رایگان دریافت می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *