آخرین بدون کاغذها از ساختمان سابق بانک KBC در بروکسل نقل مکان کردند

بروز گزارش می دهد که آخرین افراد غیرقانونی باقیمانده که در ساختمان قدیمی بانک KBC در خیابان دو پورت در بروکسل زندگی می کردند، روز یکشنبه به ساختمان دیگری در خیابان دو رمپارت دموین نقل مکان کردند.

حدود 70 مرد و زن پس از خروج دیگران از ساختمان KBC در هفته گذشته، پس از اینکه اداره شهر بروکسل که قصد بازسازی این مکان را دارد، دستور خروج را دریافت کرده بود، همچنان در ساختمان زندگی می کنند. از روز یکشنبه، همه 70 نفر از آنها اکنون در یک بلوک مسکونی خالی اجتماعی در خیابان دو رمپارت د موین پس از آنچه که آنها ادعا می‌کنند «اجباراً حذف شده‌اند» توسط مقامات ساکن هستند.

اکنون دفتر شهردار بروکسل، فیلیپ کلوز، گفته است که به دلیل نگرانی های ایمنی نمی توانند در مکان جدید بمانند. یکی از اعضای کابینه شهردار گفت: «ساختمان باید تخریب شود و تخلیه شد زیرا دیگر قابل سکونت نبود. آنها به دلایل ایمنی نمی توانند آنجا بمانند.

پلیس قبلاً بازدید کرده است اما هنوز برنامه ای برای اخراج وجود ندارد. این گروه شامل پنج کودک نیز می شود.

گروهی به نمایندگی از افراد بی شناسنامه از مسئولان خواسته اند تا زمان یافتن مسکن تایید شده برای آنها، اجازه تصرف را به عنوان یک اقدام موقت بدهند. آنها همچنین خواستار قانونی شدن افراد غیرقانونی هستند که به آنها امکان می دهد “و زندگی شرافتمندانه” در بلژیک داشته باشند.

از اوت سال گذشته حدود 250 نفر بدون مدرک در ساختمان قدیمی KBC زندگی می کردند. حدود 110 نفر از آنها هفته گذشته به ساختمانی در خیابان ولتا در ایکسل رفتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *