هاین وانهازبروک: نمی دانم می مانم یا نه

کنفرانس مطبوعاتی هاین ونهازبروک همیشه ارزشمند است، به خصوص پس از یک پیروزی تاریخی. در اینجا بهترین او است.

“برای دیپویتر دراماتیک بود که در آخرین دوی گرم کردن ساق پاش مصدوم شد. این جام باید درد او را کاهش دهد. من به بقیه گفتم که برای او بازی کنند و آنها این کار را کردند.”

تیسودلی را بیرون آوردم چون به خاطر ماه رمضان گرفتگی داشت، بله روز مسابقه خورد و نوشیدنی اما اولین بار بود، خودش را سرزنش می کند که یکشنبه غذا نخورده است، اما من به دین همه احترام می گذارم.

شاید کمی خطرناکتر از اندرلخت بودیم، اما تفاوت در بازی زیاد نبود. مهمتر از همه، ما مستحق جام هستیم زیرا دوران حرفه ای پیچیده ای داشتیم. ما بروژ و استاندارد را حذف کردیم، حتی اگر بدانم در والونیا شما این کار را نمی کنید. فکر نمی کنم شکست دادن استاندارد یک مزیت است.

“از نظر من، نگادو و سامویز مردان مسابقه بودند. نگادئو بیشترین زمان بازی را در بین هر بازیکنی در جهان دارد و تقریباً ضدقهرمان آن شب بود که شوت خود را به سمت دروازه از دست داد. خوشبختانه دیوی روف او را نجات داد. “

“من لیستی از شوتزنان برای ضربات پنالتی تهیه نکرده بودم. قبل از بازی، حدود ده بازیکن داشتم که می توانستند شوت بزنند. می دانستم که بعد از 120 دقیقه 6، 7 یا 8 بازیکن باقی می ماند. همه آنها بسیار خوب بودند. خوب شوت کردی. دیدی دسرت؟ یک موشک در گوشه بالا. حتی اگر سه دروازه بان داخل دروازه بود، توپ به داخل می رفت.”

“هنوز تصمیم نگرفته ام که در خنت بمانم یا نه. البته این امکان وجود دارد که حتی پس از فتح جام حذفی کنم. می خواهم جاه طلبی ها و امکانات مالی باشگاه در سال های آینده را بدانم. محدود، نباید بخواهیم با بزرگان قهرمانی رقابت کنیم، زمستان امسال تقویتی می خواستم اما دریافت نکردم، اینها چیزهایی است که قبول دارم، اما می خواهم واقعیت را از قبل بدانم.”

“به بازیکنانم گفتم این لحظه را بچشند، زیرا اکثریت نمی دانند حضور در تیم مقابل چگونه است. ما در بهشت ​​هستیم، اندرلخت در جهنم است. من این را می دانم، زیرا آن را با کورتریک زندگی کردم. باخت. فینال (1-0 مقابل لوکرن در سال 2012) تاریک ترین صفحه دوران حرفه ای من است. حتی با قهرمانی در این جام، هنوز بهبود نیافته ام. “

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *