آرنو دی لی می خواهد دوباره در چهار روز دانکرک بدرخشد: “پیدا کردن یک پیروزی دیگر باشکوه خواهد بود”

نام چهار روز دانکرک همیشه باقی مانده است. حتی اگر رویداد زیبای شمال، که شصت و ششمین دوره خود را از این سه شنبه آغاز می کند، دیگر در چهار روز برگزار نشود. در تاریخ خود، قبلاً نسخه هایی با هفت یا هشت مرحله شمارش کرده است. هنجار در سال های اخیر شش روز مسابقه بوده است.

این وضعیت دوباره در این هفته تکرار خواهد شد، برای بازگشت او پس از دو سال غیبت به دلیل بیماری همه گیر، با شش مرحله رقابت از سه شنبه تا یکشنبه. با مرحله تعیین کننده در کوهستان، که برای شنبه بین روبایکس و کسل برنامه ریزی شده است، اما همچنین با سرعت های مورد انتظار و احتمالات فراوان برای دام.

نمایه ای که آرنو دی لی را بسیار مورد توجه قرار می دهد. سوارکار جوان والونی از حضور در استارت این سه‌شنبه در دانکرک، با اولین مرحله و اولین امکان دوی سرعت در آنیچه، خوشحال است. “در واقع از بازی کردن آن خوشحالم”سوارکار Lotto-Soudal می گوید که یکشنبه در گرندپری فرانکفورت از سر گرفته شد و پس از کات خود در رده هفتم قرار گرفت. “این یک کمی معمولی فلاندر است، با سنگفرش ها و تپه ها. من مسیر آن را دوست دارم. خیلی خوب است که دوباره به آنجا بروم و یک پیروزی بدست آوریم.”

Taureau de Lescheret که قبلاً برنده این فصل جام Playa de Palma، چالش مایورکا، جایزه بزرگ ژان پیر مونسره در Roeselare یا Volta Limburg Classic در هلند شده است، مشتاق است تا شادی های خط ورود را دوباره کشف کند. یک برنده. “ما خواهیم دید که چگونه پیش خواهد رفت، زیرا چهار روز دانکرک یک مسابقه تور جهانی نیست.”آرنو دی لی ادامه می دهد. “این نوع مسابقات اغلب کمتر کنترل می شود. بنابراین من انتظار یک مسابقه از حرکات را دارم. حتی اگر متوجه شوم که تعداد کمی از دوی سرعت های دسته جمعی از شروع فصل وجود داشته است. حتی در کلاسیک ها، وقتی سناریوی گنت را می بینیم- Wevelgem یا Grand Prix de l’Escaut. همه جا شکسته بود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *