مگنت و بوشز رو در رو در مقابل دانش آموزان: “ما باید از بحث درباره ایده های تهوع آور راست افراطی خودداری کنیم”

لیبرال ها و سوسیالیست ها دیروز به یکدیگر رحم نکردند. در روز یکشنبه اول ماه مه، هر دو حزب از سخنرانی‌های روز جهانی کارگر برای حمله به انتخاب‌ها و ایده‌های رقیب سیاسی خود استفاده کردند.

اما روسای جمهور سوسیالیست و لیبرال پس از پرتاب گل و زنبق به صورت آنها، روز دوشنبه در ساختمان Ommegang دانشگاه سنت لوئیس با یکدیگر دیدار کردند. پل مگنت و ژرژ لوئیس بوشز به دعوت سوسیالیست های جوان سنت لوئیس و ADEL Saint-Louis (اندیشکده سیاسی با الهام از لیبرال و دموکراتیک) پاسخ دادند. در طی مناظره ای که توسط یانیک واندربورگت، دانشمند علوم سیاسی دانشگاه تعدیل شد، این دو مرد به طور مشخص به آب و هوا، اقتصاد، ناامنی دانشجویان و مهاجرت پرداختند.

تبادلات با کمی تاخیر آغاز شد، اما خوب شروع شد و دو مرد تیم ارتباطی خود را روی عرشه قرار دادند. توییت ها وسط یک بحث می افتند. پل مگنت آشکارا به شرکت ژرژ لوئیس بوشز در مناظره علیه تام ون گریکن، رئیس Vlaams Belang، در تلویزیون در شمال مرز زبانی بازگشت. “مبارزه با نژادپرستی یکی از دلایلی است که باعث شد من به PS بپیوندمسوسیالیست توضیح می دهد.نژادپرستی یک عقیده نیست بلکه جرم است. که متاسفانه در حال تبدیل شدن به یک امر عادی است. ما باید از بحث درباره ایده های تهوع آور راست افراطی خودداری کنیم. بند بهداشتی ضروری است

رئیس‌جمهور حزب سوسیالیست نیز و بدیهی است که فردای اول ماه مه به وضع مالیات از وسیع‌ترین شانه‌ها نزدیک شد. “در کشور ثروتمندی مانند کشور ما، می‌توانیم فقر را ریشه کن کنیم، اما این به معنای توزیع متفاوت درآمد است.، او معتقد است. “با مالیات 1 درصدی بیشتر از ثروتمندترین ها، می توانیم حقوق بیشتری به کارگران بدهیم. این یک انتخاب اجتماعی است

ژرژ لوئیس بوشز برای پرداختن به استقلال انرژی کشورمان سخنرانی کرد. “75 درصد از انتشار CO2 مربوط به انرژی استرئیس جمهور لیبرال نشان می دهد.ما نیاز به برق رسانی، هیدروژن، جذب CO2 و ترکیب انرژی تجدیدپذیر/هسته ای داریم. 100٪ قابل تجدید غیرممکن است، ما به یک تشک تولید برق نیاز داریم که متوقف نشود.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *