فصل آشپزی باز است! مکان های مورد علاقه ما را برای نوشیدنی در فضای باز در بروکسل کشف کنید

هنگامی که دما بالا می رود و روشنایی روز ادامه می یابد، مجموعه ای از بارها و پشت بام ها شروع به باز کردن درهای خود می کنند. از پشت بام‌های شهری گرفته تا فضاهای سبز کنار پارک، در اینجا اولین راهنمای ما به مکان‌های تفریحی فصلی و مکان‌های بعد از کار در بلژیک است. اولین پیتستاپ: بروکسل!

گینگت ها در فرانسه به عنوان کاباره های فضای باز در پارک ها منشاء گرفتند. صحنه های بوکولیک و بی دغدغه که توسط هنرمندان امپرسیونیست جاودانه شده است. چند سالی است که آنها از یک احیای مداوم لذت می برند. در بروکسل، سایت Guinguettes Barc (بار + پارک) تعدادی مکان و فعالیت در فضای باز در پارک‌های شهر را گرد هم می‌آورد که همگی از تاریخ‌های مختلف در ماه می افتتاح می‌شوند. جدیدترین افزوده شده ادی در باغ گیاه شناسی ژان ماسارت Auderghem است (از 22 اردیبهشت). یکی از محبوب ترین ها برای مهاجران و همچنین بزرگترین آنها، Guinguette Maurice است.تصویر شده) در پارک Cinquantenaire (از 8 می). تا 26 سپتامبر، در سراسر بروکسل

پشت بام سوکو

یکی از سرسبزترین و همچنین شیک‌ترین تراس‌های پشت بام اطراف، Soko Rooftop است.تصویر شده) در طبقه یازدهم ساختمان حلزون در لبه بروکسل در حاشیه حلقه. نترسید، جنگل Soignes منظره غالب است و بشقاب‌های خوراکی و تاپاس بیشتر شما را وسوسه می‌کند تا اقامت خود را طولانی کنید. از جانب 3 مه، Chaussée de Malines 455 (Woluwe-Saint-Pierre)

هتل پرچه جم

پشت بام Perché نوار مدرن است (تصویر شده) در هتل جم، جواهر طراحی داخلی. نقطه دنج دارای یک استخر کوچک و همچنین مناظر افسانه است. مکانی عالی برای تماشای غروب خورشید در حالی که یک نگرونی کاملاً مخلوط یا یک کوکتل خاص دیگر می نوشید. بشقاب های لذیذ نیز موجود است. Chaussée de Charleroi 132 (سنت ژیل)

یک نکته بعد از کار را با شبکه سازی در The Roof در محله اتحادیه اروپا ترکیب کنید (تصویر اصلی تصویر). این هتل در بالای هتل سوفیتل بروکسل اروپا واقع شده است و به لطف غذاهای خلاق بلژیکی ژان فیلیپ واتین در رستوران غذاخوری 140 مقصدی جذاب است. در حالی که پنجشنبه به شبکه سازی اختصاص دارد، گردهمایی های جمعه و شنبه با یک دی جی زنده همراهی می شود. پنجشنبه تا یکشنبه، 17:00-23:00، Place Jourdan 1 (Etterbeek)

پشت بام خورشیدی (ج) Les Organisateurs

پشت بام خورشیدی بوزار پذیرای عموم مردم است تا از مناظر پانوراما خود تا پایان تابستان لذت ببرند (تصویر شده). فضای پاپ آپ جدید که در سال 2021 بازسازی شده است، به طرح های اصلی طراح نمادین خود ویکتور هورتا احترام می گذارد. 5 مه تا 30 سپتامبر، 12:00 تا 23:00، خیابان Ravenstein 23

Gare Maritime

اگر هوا کمی غیر فصلی است، پنج شنبه عصر به Gare Maritime در Tour & Taxis بروید تا بعد از کار هفتگی در بازار غذای سرپوشیده آن (تصویر شده). موسیقی پس‌زمینه حال و هوای جشن را القا می‌کند. پنجشنبه ها، 18:00-21:00، خیابان پیکارد 9

گردهمایی های بعد از کار Place Luxembourg (Plux) نیاز به معرفی کمی دارد. با برقراری ساعات شادی بین ساعت 18 تا 19 در بسیاری از بارهای میدان، مرکز اتحادیه اروپا همچنان مکان بین المللی است. عصرهای پنجشنبه، میدان لوکزامبورگ (Ixelles)

Place du Châtelain محل ملاقات سنتی بعد از کار برای اپیکوریان است، زمانی که بازار هفتگی میدان را مملو از محصولات وسوسه انگیز و نوشیدنی های مایعات می کند. عصرهای چهارشنبه، میدان دو شاتلن (Ixelles)

هتل وارویک

به زودی افتتاح می شود از ارتفاع رفیع Secret، بار روی پشت‌بام هتل وارویک، مرکز شهر قرون وسطایی را تماشا کنید. (تصویر) که بسته به آب و هوا در ماه مه باز می شود شرایط! خیابان Duquesnoy 5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *