آمازون اولین حضور رسمی خود را در بلژیک انجام می دهد

غول خرده‌فروشی آنلاین آمریکایی آمازون سرانجام در بلژیک با دامنه Amazon.com.be شروع به کار کرد.

قبل از راه‌اندازی، ساکنان بلژیکی که به دنبال خرید از این فروشگاه اینترنتی بحث‌برانگیز بودند – که در ماه‌های اخیر به دلیل سوءاستفاده‌های ادعایی از کار که موجی از تلاش‌های اتحادیه‌ها را برانگیخته است، تیتر خبرها شده است – مجبور بودند برای فروشگاه به دامنه‌های هلندی، فرانسوی یا آلمانی مراجعه کنند.

از این پس، مشتریان ما در بلژیک می‌توانند از تجربه خرید بهتر، محلی و در دسترس به چندین زبان، بدون فراموش کردن مزایای Prime، درست به موقع خرید کریسمس خود در میان انتخاب بزرگی از برندهای بین‌المللی و بلژیکی بهره ببرند. Eva Faict، مدیر کل Amazon.com.be گفت.

هدف پلتفرم بلژیکی رقابت با همتای فرانسوی خود از طریق اشتراک ارزان‌تر آمازون پرایم است که در بلژیک 25 یورو در سال در مقابل 69.90 یورو در فرانسه هزینه دارد.

این مزایای Prime برای هر دو کشور کم و بیش یکسان است: تاریخ های تحویل زودتر، دسترسی به پلتفرم پخش بهتر، پیشنهادات انحصاری و ذخیره سازی در ابر آمازون.

مشتریان بلژیکی همچنین می‌توانند محصولاتی با برند آمازون مانند کتابخوان الکترونیکی Kindle، بلندگوهای اکو و زنگ‌های Ring را سفارش دهند که برای خرید از طریق پورتال فرانسوی در دسترس نیستند.

آمازون بلژیکی علاوه بر کاتالوگ بیش از 180 میلیون محصول، دسته خاصی به نام «برندهای بلژیک» ​​را نیز ارائه می‌کند که شامل محصولات ساخت بلژیک مانند شکلات‌های تخصصی، چکمه‌های گابیلو و بطری‌های آب کامبوکا می‌شود.

نسخه بلژیکی آمازون امیدوار است که شهرت بهتری نسبت به آنچه در حال حاضر در ایالات متحده دارد، ایجاد کند، جایی که اغلب به عنوان نمونه ای از خطرات سرمایه داری در مراحل پایانی ذکر می شود، اصطلاحی که به عنوان پوچ، تضاد، بحران، بی عدالتی، نابرابری تعریف می شود. و بهره برداری ایجاد شده توسط توسعه کسب و کار مدرن.

افشاگری در مورد این شرکت از سوی یکی از رسانه های آمریکایی آن را “بدتر از وال مارت” نامید و “بی رحمی بیمار آمازون و سابقه مخفیانه ترساندن بی رحمانه کارگران” را فاش کرد.

در بلژیک، غول تجارت الکترونیک می‌گوید که بر روی محصولات محلی و پایدار تمرکز خواهد کرد تا مصرف‌کنندگان بلژیکی آگاه‌تر از نظر اجتماعی را جذب کند.

آمازون به امید فاصله گرفتن از انتقادات رایج در مورد شرایط بد کاری، سیاست قیمت گذاری استثمارگرانه و مدیریت سهام فاجعه بار خود، قصد دارد چهره ای کاملاً متفاوت را به مشتریان بلژیکی ارائه دهد.

مدتی است که با بیش از 150 کارمند در بروکسل و 50 کارمند در آنتورپ که مدیریت سهام آن در آنجا انجام می شود، برای راه اندازی آماده می شود.

Faict گفت: «ورود آمازون به بلژیک درها را به روی بازارهای جدید برای شرکت های محلی باز می کند.

آمازون قول داده است که فروش بین المللی محصولات خود را برای شرکت های کوچک و متوسط ​​آسان تر کند.

این شرکت همچنین تلاش‌های کوچک و انتخابی خود را برای حرکت به سمت پایداری با کاهش بسته‌بندی یا تغییر گزینه‌های سازگار با محیط‌زیست نسبت به پلاستیک، البته فقط در بازارهای خاص، تبلیغ می‌کند.

در حالی که بالشتک‌های هوای پلاستیکی برای مشتریان آمریکایی معمول باقی می‌مانند، بالشتک‌های بلژیکی احتمالاً کاغذ بازیافتی را در بسته‌هایی که حاوی سفارشات آنها هستند، خواهند دید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *