معامله ای در آینده در فرودگاه شارلوا

در حال حاضر پلیس راه های دسترسی به فرودگاه را بسته است. مسافرانی که امیدوار به پرواز هستند دور می شوند.

اعتراضات کارکنان در سکیوریتی مسترز، تامین کننده موجود پرسنل امنیتی، به مدت دو روز متوالی به هرج و مرج در فرودگاه منجر شده است. اقدامات پلیس و اعتصاب کنندگان در چندین نوبت مانع از دسترسی به ساختمان ترمینال شد. جمعیت زیادی از مسافران در حال خروج در بیرون جمع شده بودند.

بر اساس توافق اولیه، اپراتور دوم فعلا در فرودگاه شروع به کار نخواهد کرد. این به سال 2025 موکول می شود، زمانی که تعداد مسافران باید بیشتر می شد. نمایندگان اتحادیه از توافق نامه ای حمایت می کنند که اکنون در اختیار کارکنان قرار خواهد گرفت.

مشخص نیست که آیا مسافران امروز می‌توانند از آنجا فرار کنند یا خیر. پلیس راه های دسترسی را مسدود کرده است. رانندگانی که برای جمع‌آوری ورودی‌ها به داخل می‌روند، اجازه عبور داده می‌شوند. رایان ایر که بیشترین تعداد پروازها را در شارلوا انجام می دهد، تمام پروازهای خود را برای امروز لغو کرد.

مسافران ورودی با مشکل اضافی روبرو نیستند. مسافران رایان ایر که قرار است امروز پرواز کنند دوباره رزرو می شوند یا می توانند پول خود را پس بگیرند. TUIfly پروازهای خود را به بروکسل تغییر داده است.

پرداخت غرامت به مسافرانی که به دلیل اعتراضات پرواز خود را از دست دادند، موضوعی پیچیده است. معمولاً آنها واجد شرایط نمی شوند زیرا کارکنان خطوط هوایی نیستند که اعتصاب می کنند.
سازمان مصرف کنندگان Test Aankoop گزارش می دهد که رایان ایر به مسافران خود غرامت می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *