اینترنت موبایل 5G از سپتامبر در بروکسل مستقر شد

روزنامه های L’Echo و De Tijd گزارش داده اند که فناوری اینترنت موبایل پرسرعت 5G از ماه سپتامبر در بروکسل مستقر خواهد شد.

بلژیک نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر اتحادیه اروپا از عرضه کندتر 5G رنج برده است، اما کاملاً واضح از سوی تنظیم کننده ها اکنون مسیر توزیع در سراسر منطقه بروکسل را باز می کند.

امید است که این حرکت اتصالات شبکه 5G پرسرعت را برای کاربران گوشی های هوشمند در اکثر نقاط بروکسل، اگر نه در همه، به ارمغان آورد.

پس از بیش از شش ماه بحث قانونی، اپراتورهای مخابراتی به ویژه از این که بالاخره به زودی قادر به انتقال در 5G خواهند بود، خوشحال خواهند شد.

این خبر همچنین مورد استقبال اورلی چکالسکی، نماینده پارلمان منطقه بروکسل قرار گرفت که از نزدیک این موضوع را دنبال کرده است.

اپراتورهای مختلفی مانند Orange، Telenet-Base و Proximus اکنون می‌توانند برای دریافت مجوز برای بهره‌برداری از آنتن‌های 5G به محیط زیست بروکسل درخواست دهند. مقامات شهر پس از آن تا هشت هفته فرصت دارند تا پاسخ دهند.

در صورت تایید، تنها چیزی که باقی می ماند سازگاری های فنی آنتن هایی است که قبلا برای شبکه 4G استفاده شده است. ارتقاء را می‌توان در عرض چند روز تکمیل کرد، به این معنی که اولین آنتن‌های 5G در بروکسل باید در ماه سپتامبر به صورت زنده فعال شوند.

استقرار به تدریج و از پرتراکم ترین مناطق شهر شروع می شود.

شراس فرناندز، کارشناس فناوری گفت: «در حالی که سایر مناطق کشور قبلاً پیشرفت‌های فناوری 5G را پذیرفته‌اند، بروکسل به دلیل چالش‌های نظارتی عقب مانده بود.

“انتظار می رود استقرار آنتن های 5G انقلابی در چشم انداز دیجیتال در بروکسل ایجاد کند. با پیاده سازی 5G، کاربران می توانند اتصالات اینترنتی سریعتر و مطمئن تری را تجربه کنند و طیف گسترده ای از برنامه ها و خدمات جدید را که قبلاً با شبکه های کندتر امکان پذیر نبودند، امکان پذیر می کند.” ”

او خاطرنشان می کند که انتظار می رود فعال سازی 5G بخش های مختلفی از جمله مخابرات، مراقبت های بهداشتی، حمل و نقل و آموزش و سایر بخش ها را بهبود بخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *