“این تصویر ترامپی را ترسیم می کند که کاملاً از تعادل خارج شده و کنترل خود را از دست داده است.”

این سه‌شنبه، در طی یک کمیته پارلمانی، کسیدی هاچینسون اقدامات و ژست‌های دقیق دونالد ترامپ را در جریان حمله به کاخ سفید در 6 ژانویه 2021 فاش کرد. این همکار سابق کاخ سفید به ویژه از رفتار بیش از حد رئیس جمهور سابق در قبال این سیاه پوست ابراز تأسف کرد. روز دموکراسی آمریکایی

به گفته او، مستأجر سابق کاخ سفید سعی می‌کرد تا چرخ لیموزین ریاست‌جمهوری را در دست بگیرد تا به حامیانش که دسته‌جمعی در ساختمان کنگره حضور داشتند، بپیوندد. رئیس‌جمهور سابق که توسط محافظ نزدیکش ممانعت می‌شد، می‌گفت: «من رئیس‌جمهور لعنتی هستم، فوراً مرا به کاپیتول بیاورید» و سعی می‌کرد یقه یک پلیس را بگیرد.

شهادت نفرین‌آمیز کسیدی هاچینسون جنجال‌هایی را در سراسر اقیانوس اطلس به راه انداخته است و بسیاری از ناظران بر این باورند که این شهادت برای بقیه دوران سیاسی دونالد ترامپ کشنده خواهد بود. حتی در اردوگاه جمهوری خواهان نیز رفتار میلیاردر آمریکایی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سی ان ان، دستیاران و مشاوران مستأجر سابق کاخ سفید در نیمه اول سخنرانی کسیدی هاچینسون در روز سه شنبه، با اذعان به اینکه عواقب آن برای ترامپ شدید خواهد بود، لال ماندند.

این یک بمب است. این شگفت انگیز است. تکان دهنده است. داستان “جانور” (نام مستعار لیموزین ترامپ، یادداشت سردبیر) – حرفی ندارم. این فقط شگفت انگیز استیکی از مشاوران رئیس جمهور سابق به سی ان ان گفت.

این تصویری از ترامپ کاملاً بی‌تفاوت و خارج از کنترل را ترسیم می‌کند، در حالی که در پایگاه او همیشه به‌عنوان فردی فرمانده دیده می‌شود. کاملاً بر خلاف این دیدگاه است.مشاور اضافه کرد.

“برای اولین بار از زمان شروع جلسات، هیچ کس این موضوع را ساده نمی گیرد.ه» در نهایت مشاور اعتراف کرد.

“تبلیغ کمپین برای ران دیسانتیس”

به گفته چندین ناظر، رفتار نامنظم ترامپ می‌تواند شانس او ​​را برای رئیس‌جمهور شدن در سال 2024 به خطر بیندازد. بنابراین افشاگری‌های هاچینسون می‌تواند برای رقبای جمهوری‌خواه برای ریاست‌جمهوری آسان‌تر شود تا در صورت نامزد شدن، رئیس‌جمهور سابق را در انتخابات مقدماتی به چالش بکشند.

یکی از مشاوران ترامپ تأیید کرد: «این اساساً یک تبلیغ تبلیغاتی برای (فرماندار فلوریدا) ران دیسانتیس است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *