بازی کودک: روزهای بزرگ نوید سرگرمی را برای همه خانواده می دهد

بروکسل

خانواده‌ها می‌توانند خود را در فانتزی قرون وسطایی در پارک طبیعت ماجراجویی غرق کنند سورتیلژ. واقع در Bois des Beguines در Neder-over-Hembeek، این بازی سه ساعته برای کودکان و والدین آنها – یا گروهی از دوستان – شامل ماموریت یک شاهزاده است که در جستجوی شوالیه ها است. در طول مسیر جنگل شهری، شرکت کنندگان با شخصیت های مختلف فانتزی ملاقات خواهند کرد. در مقابل Ferme nos Pilifs قرار دارد، توصیه می‌شود از قبل رزرو کنید.

Ferme Maximilienمخفی شدن در جنگل بتنی که منطقه ایستگاه بروکسل-شمال است، یک مزرعه آموزشی برای آشنا کردن بچه‌های شهر با حیوانات و طبیعت در غیرممکن‌ترین مکان‌ها است. چشمان خود را برای فعالیت هایی مانند بریدن آلپاکا، کمپوست سازی و تماشای پرنده در میان برنامه های متنوع برای کودکان، به ویژه در تعطیلات، باز نگه دارید.

کلوتر روژ

اگرچه صدها زمین بازی در اطراف پارک ها و فضاهای سبز بروکسل وجود دارد، یکی از بزرگترین آنها در روژ-کلوتر. این مکان قرون وسطایی در لبه جنگل سونیان در Auderghem دارای سه منطقه مختلف است که از ماجراهای پیتر پن الهام گرفته شده است. یک کشتی بزرگ دزدان دریایی از کودکان 6 تا 12 ساله دعوت می کند تا روی کشتی بالا بروند و از طناب ها و نردبان های آن بالا بروند، در یک بانوج در حال چرخش استراحت کنند یا سکان کشتی چشمگیر را در دست بگیرند. برای کوچولوها، گودال شنی، تاب، خط تیرولی و سرسره در انتظار شماست. بخش سوم به یک دهکده هندی اختصاص دارد، با تیپی ها، حوضچه ای کوچک که خانه یک تمساح است و دنباله ای در تاج درخت. در نهایت، دامنه همچنین شامل یک مسیر سلامتی است.

والونیا

پارک های استانی منبع خوبی برای فعالیت های طبیعت گردی و اوقات فراغت خانوادگی هستند. در اطراف والون برابانت پرسه بزنید Bois des rêves در نزدیکی Ottignies با حوض‌ها، نهرها، موزه آب، پیاده‌روی‌های علامت‌دار، زمین بازی و رستوران غذاخوری. Domaine de Chevetogne در استان نامور (تصویر، تصویر اصلی) یک دارایی کشور سابق را اشغال می کند و به پایداری متعهد است. علاوه بر انواع مختلف اقامتگاه، از جمله کلبه‌های کلبه، اتاق‌های روستایی و کاروان‌ها، مملو از جاذبه‌هایی است: استخر، حیاط مزرعه، دریاچه‌ها، مینی گلف، قایق‌رانی، زمین‌های بازی ماجراجویی و یک بازی جدید فرار. این سایت همچنین به طور منظم میزبان رویدادهای خانوادگی است.

پارک ماجراجویی در حومه Wavre یک گزینه عالی برای یک روز فعال در فضای باز و زیر دریای سایه دار از سایبان ها است. مدارهای سطوح مختلف از طریق لوله‌ها، پل‌های طنابی و سیم‌های زیپ از میان درختان عبور می‌کنند، و همچنین یک منطقه اختصاصی برای کودکان وجود دارد. بازی های لیزری افزودنی جدید برای پارک هستند که ماجراجویی را برای تمام سنین فراهم می کند.

Forestia

در تمام طول سال باز است، Le Parc Animalia de Forestia در Theux (استان لیژ) 300 حیوان زندگی می کنند. 30 گونه شکارچی و حیوانات در حال انقراض که همگی بومی آب و هوای بلژیک هستند، تقریباً آزادانه در این پارک 44 هکتاری پرسه می زنند. دوستداران طبیعت می توانند از مسیرهای پیاده روی بیش از 5 کیلومتر لذت ببرند و بچه ها می توانند از یک زمین بازی ماجراجویی چوبی بالا بروند. یک پیشنهاد اقامتی جدید – هتل و اقامتگاه های چوبی دنج – برای اقامت یک شبه یا آخر هفته ایده آل است.

La Roche-en-Ardenne پارک حیوانات حیات وحش را در زیستگاه طبیعی خود در قلب آردن قرار می دهد. یک مسیر پیاده روی یک ساعته بازدیدکنندگان را در امتداد بسیاری از گونه های بومی از جمله گوزن، سیاه گوش، روباه، گرگ، گراز وحشی و جغد هدایت می کند. همچنین یک باغ وحش و رستوران برای حیوانات خانگی وجود دارد. منتظر یک برنامه فعالیت در تابستان باشید.

Grottes de Han

یک سیستم غار زیرزمینی و پارک حیات وحش از جاذبه های اصلی این شهر است Grottes de Han در دره Lesse استان لوکزامبورگ. گنجینه های زمین شناسی پنهان شده در زیر سطح را در اولین ژئوپارک جهانی بلژیک و خانه نمایش های منظم صدا و نور کاوش کنید. در همین حال، این پارک خانه بیش از 650 حیوان از جمله گرگ، روباه، آهو و جغد است. امکان خوابیدن در کابین های بالای درختان، تماشای یک دهکده چادر پیله ای یا خوابیدن روی تختی محکم در چهار ستاره را از دست ندهید. هتل در سایت.

Ecoparks Adventures Tournai سه فعالیت ارائه می‌دهد: مسیرهای هوایی با دشواری‌های مختلف، منطقه افسانه‌ای جنگلی (از دو سالگی) و بخش بازی‌هایی که شامل ماجراهای دیجیتال و بازی‌های فرار (از سن 10 سالگی) است. رستورانی در تراس نوشیدنی و تنقلات سرو می کند. دسترسی به پارک به سه ساعت محدود است. رزرو توصیه می شود

hippos_pairi_daiza

در پارک حیوانات جهانگردی کنید پائیری دایزا، به 9 منطقه جغرافیایی تقسیم می شود که در آن حیوانات در مرکز زیستگاه های طبیعی خود قرار می گیرند. دکور، باغ و کاشت تقریباً با 700 گونه در جلب توجه بازدیدکنندگان رقابت می کند. پارک ۸۰ هکتاری در بروژلت (Hainaut) مملو از رستوران‌ها، کافه‌ها، مکان‌های پیک‌نیک و مجموعه‌ای از اقامتگاه‌ها از جمله اقامتگاه‌های نصب شده در مناطق حیوانات برای تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از خواب با گرگ‌ها، خرس‌ها و دیگر موجودات است. از رویدادهای جشن و افتتاحیه آخر شب در هتل استفاده کنید Estivales برنامه در ماه های جولای و آگوست.

پارک علم و فناوری اسپارکوه (پاس سابق) برای خانواده ها و مدارس طراحی شده است و بچه ها را به سفری اکتشافی با فعالیت های داخلی و خارجی از جمله نمایشگاه های تعاملی، باغ تنوع زیستی، فیلم ها و کارگاه ها می برد. واقع در منطقه سابق معدن زغال سنگ در Frameries در نزدیکی Mons، حتی یک انبوه سرباره برای کاوش در فضای بیرونی بزرگ وجود دارد.

train-treignes-mariembourg_c_anne_bruyere

بلژیک تاریخچه طولانی راه آهن دارد، بنابراین تعجبی ندارد که تعداد انگشت شماری از علاقه مندان به لوکوموتیو یک خط راه آهن راه اندازی کنند که توسط قطارهای بخار و دیزل خدمات رسانی می شود. قطار بخار سه دره بین Mariembourg و Treignes در بخش جنوبی استان نامور اجرا می شود. یک موزه و کافه تریا در اینجا وجود دارد که بازدید شما را طولانی تر می کند. برنامه فعالیت ها را بررسی کنید، به عنوان مثال مدل ساخت و ساز در 21 ژوئیه و جشنواره دیزل در 23 جولای.

ورزش های آبی ممکن است فعالیت اصلی باشد – اسکی روی آب، ویک بردینگ، تله کابین و پارک آبی – در اسکله 79 پارک تفریحی، جنوب غربی مونس، اما تنیس پادل، درخت‌نوردی، بولدرینگ، یوگا و ترامپولن سواری، همه سرگرمی‌ها را به هم می‌ریزند و آن را به یک روز فعال برای بچه‌های کوچک و بزرگ تبدیل می‌کنند.

هوتوپیا

کشف حواس پنج گانه، هوتوپیا یک پارک تجربه خانوادگی در شهر آردن هوفالیزه در دره اورته (استان لوکزامبورگ) است. این مرکز تفریحی آموزشی هر روز در تابستان باز است، دارای مناطق سرپوشیده و بیرونی (شامل سرسره 30 متری) با طیف وسیعی از فعالیت‌های حسی، مانند مه‌های آبی و قلعه‌های پرشور، و موضوعاتی از طبیعت و بدن انسان تا محیط زیست و مهارت‌های خلاقانه است. .

بازسازی شده مرکز فضایی یورو در Transinne (استان لوکزامبورگ) مجموعه ای از جاذبه ها و تاسیسات تعاملی برای همه سنین را نوید می دهد. فعالیت‌ها شامل سرسره سقوط آزاد، پیاده‌روی در مریخ و نمایش فضایی است که طعمی از تجربه فضانوردی را می‌دهد. این مرکز همچنین دارای شبیه سازها و تنها ماکت تمام مقیاس اروپا از یک شاتل فضایی ایالات متحده است. مسیر جدید دره کیهانی در فضای باز نیز فعالیت های جدیدی را ارائه می دهد. منظومه شمسی را کشف کنید، صفحه خورشیدی خود را بسازید، به ستارگان نگاه کنید و از یک قلعه فنری در قالب یک سفینه فضایی لذت ببرید.

فلاندرز

هویزینگن

پارک های استانی شمال کشور شامل دامنه Huizingenنزدیک بروکسل (تصویر بالا). دارای استخر، پارک حیوانات، زمین بازی، قایق های پارویی و درختکاری و مسیرهای پیاده روی محبوب است. اقامت شبانه در کابین های چوبی روستایی و یک سایت گلمپینگ نیز یک گزینه است. کملبرگ حوزه استانی در منطقه روستایی هوولند در غرب فلاندر دارای مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری تپه‌ای، مرکز بازدیدکنندگان و برنامه‌ای از فعالیت‌های خانوادگی در طول تابستان است، از جمله قصه‌گویی، غذای کوهستانی، پیک‌نیک، صنایع دستی در طبیعت، کوه‌نوردی پرماجرا و میان‌آهنگ موسیقی.

اگر در تابستان امسال به دنبال یک استخر روباز برای کودکان هستید، به دنبال آن نباشید پارک تفریحی کسل لو در لوون علاوه بر زمین‌های بازی، زمین‌های تنیس، قایق‌های پارویی، مینی گلف، پتانک، اسکیت غلتکی و مسیرهای پیاده‌روی، استخر فوق‌العاده‌ای برای کودکان تا ۱۲ سال وجود دارد. بزرگسالان نیز می‌توانند به داخل بپرند، اگرچه عمیق‌ترین قسمت آن فقط ۱ متر است.

پلانکندال (ج) جوناس ورهولست

همیشه سرگرم کننده است باغ وحش پلانکندال اخیراً یک پادشاهی اورانگوتان اضافه شده است و در تابستان امسال میزبان یک سافاری آجری با حیوانات مجسمه‌سازی شده از لگوها است. سازه های بازی تخیلی در اطراف پارک وجود دارد، و برنامه روزانه به طور مفید زمان تغذیه همه حیوانات را فهرست می کند.

مزرعه کودکان

هر شهر در سواحل بلژیک دارای چرخ دستی است، اما Nieuwpoort نیز فوق العاده است. مزرعه کودکان – با تمام حیواناتی که انتظار دارید، اما همچنین تئاتر و کارگاه هایی مانند پخت نان و ساختن نمد از پشم. ساحل خارجی در Nieuwpoort آماده است تا کایاک‌های خانوادگی، پله‌های آفرود و سایر تجهیزات را اجاره کند یا از بچه‌ها در زمین بازی روباز روستای کولی میزبانی کند و شما را از طریق مسیر موانع دریایی که بالای آب معلق است راهنمایی کند.

جنگل بازی صحرا در لومل رویای هر کودکی است. احاطه شده توسط درختان، یک ماسه‌بازی غول‌پیکر پر از سازه‌های بازی منحصر به فرد، بازی‌ها، یک تونل به طول 25 متر، یک مسیر سنگی و کلبه‌های ساخته شده از بید است. لومل همچنین دارای پارک پارلسترند است، با انبوهی از کابین‌های اجاره‌ای کوچک، یک دریاچه ماهیگیری با ساحل، پارک شنا، فعالیت‌های بی‌پایان برای کل خانواده و نکاتی در مورد اینکه چگونه می‌توانید بیشترین بهره را از این منطقه از لیمبورگ ببرید.

این ویژگی در جولای 2023 به روز شد

عکس ها: Train Treignes Mariembourg (c)Anne Bruyere; پلانکندال (ج) جوناس ورهولست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *