برای کنسرت غزلیات رمانتیک موزیک بروکسل در 24 فوریه بلیت دریافت کنید

موزیک بروکسل که با همکاری موسیقی کلاسیک برگزار می‌شود، شبی از رمانتیسم را با موسیقی سه آهنگساز مشهور دوران رمانتیک قرن نوزدهم ارائه می‌کند.

دبورا سالازار (سوپرانو)، دانیل مورک (نوازنده کلارینت Symfonieorkest Vlaanderen) و مونیکا دارس (پیانیست کنسرت)، شاهکارهای شوبرت، شومان و برامس را زنده می کنند.

اولین قطعه آنها، Der Hirt auf dem Felsen توسط شوبرت، ترکیب قدرتمند سوپرانو و کلارینت را به نمایش می‌گذارد و صدایی غنی و خاطره‌انگیز خلق می‌کند. این دروغ یا آهنگ زیبا، نمونه کاملی از استفاده استادانه آهنگساز اتریشی از ملودی و هارمونی است.

پس از آن شومان قرار دارد Drei Fantasiestückeدونفره ای برای کلارینت و پیانو که توانایی های هنری هر دو ساز را برجسته می کند. این سه فانتزی مملو از تضادهای پویا، پیچش‌های غیرمنتظره و تک‌نوازی‌های جذاب هستند. نمونه های خوبی از رویکرد خلاقانه و تخیلی آهنگساز آلمانی به موسیقی.

Frauenliebe und Leben، قطعه دیگری از شومان، مجموعه ای از لیدر یا آهنگ هایی است که داستان عشق و زندگی یک زن را روایت می کند. آنها زیبا، سوزناک و عمیقاً احساسی هستند و دامنه آوازی و توانایی های ترانه سوپرانو را آشکار می کنند.

سرانجام، Zwei Gesänge op. 91 توسط برامس یک تریو برای سوپرانو، کلارینت و پیانو است که تسلط این آهنگساز آلمانی را در موسیقی مجلسی نشان می دهد. این قطعه خاطره انگیز مملو از تعامل ظریف بین سه ساز است و ملیله ای غنی از صدا را ایجاد می کند.

این آثار با هم ترکیبی بی نظیر از سازها و زیبایی غزل را به نمایش می گذارند که تضمین شده است که مخاطب را مجذوب و مجذوب خود می کند. قیمت بلیط ها 11 تا 15 یورو است.

غزلیات عاشقانه
24 فوریه، 20.00
لو بایکسو
تور و تاکسی (زیر مدرسه سیرک)
خیابان پیکارد 3
بروکسل

پیروزی! یک جفت بلیط کنسرت. به سادگی مشخصات خود را در زیر پر کنید. اگر برنده شدید، روز سه‌شنبه (21 فوریه) به شما ایمیل می‌زنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *