برنامه ای برای پیدا کردن هر چیزی که دوست دارید دست دوم

این یک استارت‌آپ جوان از منطقه پاریس است که به آنچه کاربران معمولی سایت‌ها و برنامه‌های دست دوم آرزوی آن را داشتند، دست یافته است: یک سیستم عملی که در زمان صرفه‌جویی می‌کند.

به طور مشخص، OneSecond یک برنامه برای دانلود رایگان در اندروید یا اپل استور است. این امکان را به شما می دهد تا هدف مورد نظر خود را از میان عکس ها و حتی اسکرین شات ها بیابید، اما مهمتر از همه، بدون اینکه زحمت باز کردن برنامه های مختلف فروش دست دوم را یکی پس از دیگری متحمل شوید.

یک جستجوی ساده بر اساس تشخیص بصری. قرار نیست هیچ اطلاعاتی داده شود، و اگر ایده ای ندارید، “ظاهر لحظه ای” منجر و روندهای “مد” می شود.

برای مثال، کافی است یک عکس یا اسکرین شات از لباسی که در اینستاگرام مشاهده شده است وارد کنید، و OneSecond مجموعه ای از اقلام دست دوم مشابه را ارائه می دهد که می توان آنها را به صورت آنلاین خریداری کرد.“، یکی از بنیانگذاران، شارلوت ماردون، توضیح می دهد که همچنین نشان می دهد که OneSecond اکنون بیش از 250 برند و نزدیک به 400000 لباس مرجع ارائه می دهد.

این برای تئوری است. در عمل، این اپلیکیشن کاملاً جدید دارای شایستگی موجود است، برندهایی از H&M و Zara گرفته تا Sessun، Uniqlo یا حتی Barbara Bui را از طریق Polo Ralph Lauren و Dolce & Gabbana، او ارائه می دهد. اما در حال حاضر، فقط بر اساس دو پلتفرم است که به آنها اشاره دارد: eBay و Vestiaire در بیشتر موارد. می توان اندازه و محدوده قیمت مورد نظر را نیز انتخاب کرد. وقتی لباس مورد نظرتان را کشف کردید، OneSecond شما را به پلتفرم‌ها می‌فرستد، بنابراین باید یک حساب کاربری در برنامه‌های این دو فروشنده عمده دست دوم ایجاد کنید تا اقدام کنید.

جنبه منفی: تشخیص بصری از عکس های خودمان زمان زیادی می برد. و Vinted که یکی از غول های خرید دست دوم است هنوز ارجاع داده نشده است. اما OneSecond تنها در مراحل اولیه است و باید رشد کند، زیرا بازار در ارزش گذاری کامل است.

اجازه دهید علاوه بر موارد ذکر شده، به سایت های دست دوم جالب اشاره کنیم: Zalando Zircle، Kiabi، DePop، StockX، Vide-Dressing یا Sellpy (H&M) یا La Reboucle (La Redoute).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *