بلیت‌هایی را برای اجرای خانوادگی جشنواره Mini D Wreck در بروکسل در ۱۵ آوریل دریافت کنید

جشنواره مینی دی خانواده محور با شروع Wreck – فهرست گونه های منقرض شده، یک پروژه چند رشته ای که رقص، هنرهای تجسمی، صدا و فناوری جدید را با هم ترکیب می کند.

این جشنواره با 9 نمایش برای کودکان چهار ماهه تا 12 ساله در شش سالن پایتخت از 15 تا 26 آوریل برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه محصول Insieme Irreali است و توسط هنرمند ایتالیایی ساکن بروکسل پیترو مارولو طراحی شده است. تاکنون بیش از 100 بار در 24 کشور مختلف روی صحنه رفته است.

در مرکز خراب کردن (تصویر بالا) یک سازه بادی شناور بزرگ است که مانند یک شکارچی در فضا حرکت می کند و به آرامی انسان ها را می بلعد و تف می دهد. فرم های انتزاعی که ایجاد می کند تعدادی احتمال را به وجود می آورد. آیا این تصویری از انسانیت است یا سایه یک فاجعه قریب الوقوع؟

خراب کردن مارولو می گوید، مراحل، از طریق حرکت، تغییر روایت برای تصور رابطه دیگری با جهان است.

در طول 12 روز، این جشنواره طیف گسترده ای از رقص، موسیقی زنده، داستان سرایی و نمایش سیرک را برای همه سنین ارائه می دهد. هدف این برنامه قابل دسترس کردن رقص معاصر برای مخاطبان جوان، هم در گروه های مدرسه و هم همراه با خانواده هایشان است.

علاوه بر تئاتر مارنی، مکان‌ها شامل تئاتر مرسلیس، شارلو دانس / لا رافینری، مزون فرهنگ‌ها و اتحاد اجتماعی مولن‌بیک و سنقر است. همچنین یک دو نفر آکروبات در فضای باز به صورت رایگان در Place Fernand Cocq در 22 آوریل ساعت 15:00 اجرا خواهند کرد.

Wreck – فهرست گونه های منقرض شده
15 آوریل 15.00
تئاتر مارنی
Rue de Vergnies 25
ایکسل

پیروزی! یک جفت بلیط برای نمایش افتتاحیه. به سادگی اطلاعات خود را در زیر پر کنید و در صورت برنده شدن، دوشنبه (3 آوریل) برای شما ایمیل ارسال می کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *