بیگانگان در اینسبروک بودند تا تور جهانی Crankworx 2022 را آغاز کنند. بازی های X دوچرخه کوهستان!

این مسابقه 9 رشته را گرد هم می آورد که هر کدام از رشته بعدی چشمگیرتر هستند. از Slopestyle گرفته تا مسیر پمپاژ، از طریق سایر موارد که عبارتند از: سرعت و سبک، سراشیبی، اندرو، اسلالوم دوگانه متلاطم و در نهایت ضربه شلاقی که بر روی یک دست انداز بزرگ قرار دارد تا با جابجایی دوچرخه خود 90 درجه و عقب، زیباترین شکل را ایجاد کنید.

©ردبول

این معرفی به اینسبروک به تمام وعده های خود عمل کرده است. پرش های باورنکردنی، سرعت و کنترل غیرقابل تصور، نمایشی که بسیار فراتر از انتظارات تماشاگران شگفت زده است.
امیل جوهانسون چشمگیر بر فراز رویداد اسلوپ استایل پرواز کرد و به همین ترتیب هفتمین پیروزی متوالی خود را در تور جهانی کسب کرد. با این حال، افراد زیبایی در Crankworx بودند تا سلطه سوئدی ها را به چالش بکشند. اریک فدکو آلمانی مقام دوم را کسب کرد و تیموته برینگر فرانسوی سکو را تکمیل کرد. هنوز هم در رده مردان، چارلی هاتون، بریتانیایی در سراشیبی پیروز شد. او از فین ایلز کانادایی و میک هانا استرالیایی جلوتر است. در رده بندی کلی پادشاه کرانکوورکس پس از اولین مرحله اتریشی، نیلز بنسینک هلندی با یک امتیاز کوچک از توماس لمواین فرانسوی جلوتر است. در بخش زنان، والنتینا هول اتریشی قهرمان سراشیبی شد. این سومین باری است که او در خانه Crankworx در این دور پیروز می شود.

بیگانگان در اینسبروک بودند تا تور جهانی Crankworx 2022 را آغاز کنند. بازی های X دوچرخه کوهستان!
©ردبول

قبل از رفتن به Cairns در استرالیا و Rotorua در نیوزلند، قدم بعدی بازگشت به خانه است زیرا ما از 11 تا 14 آگوست در Whistler در کانادا خواهیم بود که این رقابت در سال 2003 متولد شد.

رتبه بندی کلی پادشاه کرانکوورکس پس از اینسبروک:

  1. نیلز بنسینک 136 امتیاز
  2. توماس لموئین 135 امتیاز
  3. آندریاس کولب 129 امتیاز
  4. بس ون استینبرگن 127 امتیاز
  5. چارلی هاتون 100 امتیاز
  6. امیل جوهانسون 100 امتیاز

رتبه بندی کلی ملکه کرانکوورکس بعد از اینسبروک:

  1. والنتینا هال 180 امتیاز
  2. کارولین بوکانان 170 امتیاز
  3. جوردی اسکات 163 امتیاز
  4. هریت باربیج اسمیت 140 امتیاز
  5. Vaea Verbeeck 136 امتیاز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *