وینسنت کمپانی مولکا و باستین را در برنلی می خواهد

با یک لبخند بزرگ است که سلیم اماالله و جکسون مولکا روز سه شنبه به آکادمی بازگشتند. مراکشی و کنگوئی تست های بدنی پیش فصل را پشت سر گذاشتند و مانند بقیه اعضای گروه، در جلسه تجاری ابتدای عصر شرکت کردند. دو مرد که می توانند در هفته های آینده حرکت کنند زیرا علاقه به آنها مهم است.

ساموئل باستین نیز پس از تعهدات بین المللی و تعطیلات خود، می تواند یک سال قبل از پایان قراردادش استاندارد را ترک کند. به نظر می رسد هافبک دفاعی با ورود به ساحل میوز در سال 2018، این سوال را در کرانه های میوز بررسی کرده است. به ما برمی گردد که وینسنت کمپانی و برنلی به شدت به این ملی پوش کنگو علاقه مند هستند. دومی وارد آخرین سال قرارداد خود می شود و استاندارد مخالفی با پس انداز دستمزد او که حدود 500000 یورو است، نخواهد بود. اما باشگاه فصل گذشته به چمپیونشیپ سقوط کرد، که همچنین به موسا سیساکو علاقه مند بود که یک فصل کامل در استاندارد را دوست دارد، همچنین مایل است استاندارد دیگری را به عنوان جکسون مولکا به صفوف خود جذب کند.

وینسنت کمپانی مدتی است که این بازیکن را دوست داشته و او را به عنوان یک مهاجم برای پروژه خود در برنلی می بیند. رهبران برنلی پیشنهاد 3 میلیون یورویی (استاندارد باید 50 درصد به تی پی مازمبه بپردازد) برای مهاجم 22 ساله ارائه کرده اند و آنها مایلند برای تکمیل حضور ساموئل باستین نیز 800 هزار یورو اضافه کنند. بنابراین هر دو فایل پیوند داده می شوند. به نوبه خود، بازیکن سابق کیوو مخالف ماجراجویی در کانال نیست.

اگر به نظر می رسد استاندارد و برنلی بر سر قیمت مولکا به توافق برسند، از سوی دیگر این بازیکن و باشگاه انگلیسی در حال حاضر توافقی ندارند زیرا بین عرضه و تقاضا تفاوت وجود دارد. جکسون مولکا در بازگشت به باشگاه در روز سه شنبه گفتگوی کوتاهی با رونی دیلا داشت که به او گفت که روی او حساب می کند و قصد دارد بفهمد فصل گذشته چه اتفاقی افتاده است و چرا مدیریت و کادر سابق تصمیم به قرض دادن آن گرفته اند. مولکا به نوبه خود انگیزه بازگشت به مسابقات استاندارد را دارد و قصد دارد زمانی را برای مطالعه تمام گزینه های موجود در اختیارش بگذارد، زیرا می داند که گالاتاسرای، بشیکتاش، ترابزون اسپور و حتی ستاره سرخ بلگراد آماده استقبال از آن هستند. در ابتدای هفته، اندرلخت از طریق پیتر وربکه اطلاعاتی را دریافت کرد اما مبلغ درخواستی مدیران قرمز برای باشگاه بروکسل بسیار زیاد است، در مورد کلوب بروژ چنین نیست.

هنوز هم در جهت جدایی، مهاجم جوان فصل گذشته به صورت قرضی در MVV ماستریخت، میچی نتلو، هنوز هم می تواند در این فصل قرضی شود، بحث هایی با بیرشوت، که اخیراً به رده پایین سقوط کرده است، در جریان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *