تجربه سیاره حباب: وارد یک حباب رویایی، جذاب و رنگارنگ شوید

بروکسل درهای خود را به روی یک تجربه همهجانبه فوق‌العاده و مسحورکننده باز کرده است – تجربه سیاره حبابی در تور و تاکسی.

این تجربه با میزبانی مرکز نمایشگاه، زنجیره تولید و توزیع نمایشگاهی بسیار موفق بلژیک، در حال حاضر با بیش از 100000 بازدیدکننده در لس آنجلس محبوب شده است.

برگزارکنندگان امیدوارند با ارائه سفری لذت بخش به دنیای جشن حباب ها، این رکورد را در پایتخت بلژیک بشکنند. این تجربه شرکت کنندگان را با استخرهای توپ غول پیکر، شبیه ساز پرواز با بالون هوای گرم و تجربیات دیجیتالی بازیگوش مجذوب و غرق می کند.

“هدف این است که از واقعیت های پیش پا افتاده زندگی فرار کنیم. کودکان از شادی لذت می برند و بزرگسالان به دوران کودکی بازمی گردند. طراح نمایشگاه توضیح می دهد که این طراحی به گونه ای طراحی شده است که برای همه قابل دسترس باشد، نه تنها محدود به بازدیدکنندگان موزه.

مفهوم ترکیب علم و سرگرمی، فناوری و بازی، تعامل و تفکر، همه در زیر یک چادر بزرگ 3000 متر مربع است.

این نمایشگاه فراتر از یک نمایش بصری، یک شگفتی فنی است: این نمایشگاه عناصر بسیار تکنولوژیکی را برای افزایش ماهیت همهجانبه تجربه ترکیب می کند. برای مثال، بازدیدکنندگان می‌توانند با یک صفحه‌نمایش تعاملی روی زمین درگیر شوند یا تماشا کنند که یک ربات جریانی از حباب‌ها را تولید می‌کند.

با الهام از سفرهای رنگارنگ به تصویر کشیده شده در داستان های ژول ورن، برنامه Bubble Planet Experience بازدیدکنندگان را به سفری فراموش نشدنی در 11 فضای منحصر به فرد و فریبنده می برد.

ممکن است ترجیح دهید در اتاق حمام حبابی معطل بمانید و بازی کنید، یک استخر توپ غول پیکر شبیه یک حمام آرامش بخش. یا مجذوب اتاق اینفینیتی شوید، که در آن چیدمان آینه ها و تاسیسات نور، توهمی از فضای بی نهایت را با بارش لامپ های درخشان ایجاد می کند. نکته برجسته اتاق VR است که شما را به یک سفر مجازی به قلب یک سرزمین خیالی می برد.

تجربه سیاره حباب

اگر دنیای ژول ورن قصیده ای برای سیاره ما بود که در آن همه چیز هنوز کشف نشده است، تجربه سیاره حبابی با ارائه یک جهان جدید در جهانی که در آن همه چیز هنوز کاوش نشده است، روش مخالف را اتخاذ می کند.

Tour & Taxis یک محیط ایده آل برای بازدیدکنندگان در هر سنی فراهم می کند تا از شگفتی حباب ها لذت ببرند و ماجراجویی رویایی را آغاز کنند. چه به دنبال فرار از واقعیت باشید و چه به دنبال مقداری شادی نوستالژیک باشید، تجربه سیاره حباب نوید یک جشن فراموش نشدنی و شاد از رنگ ها، خلاقیت و تخیل را می دهد.

تجربه سیاره حباب
دوشنبه تا پنجشنبه، 10:00 الی 20:30 (آخرین جلسه 19:00)
جمعه، 10:00 الی 21:30 (آخرین جلسه 20:00)
شنبه، 9:00 الی 21:30 (آخرین جلسه 20:00)
یکشنبه، 9:00 الی 20:30 (آخرین جلسه 19:00)

مدت زمان حدود 60-90 دقیقه
محل تور و تاکسی، Avenue du Port 86C، بروکسل
قیمت از 10.90 یورو برای کودکان، 13.90 یورو برای بزرگسالان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *