تلفات تصادف مربی: یک زن کلمبیایی، 29 و 17 ساله فرانسوی

دفتر دادستانی آنتورپ می گوید دو نفری که روز یکشنبه در تصادف اتوبوس در بزرگراه E19 در شمال آنتورپ جان خود را از دست دادند، یک زن 29 ساله کلمبیایی و یک زن 17 ساله فرانسوی بودند.

به گزارش RTBF، سیزده قربانی این حادثه همچنان در بیمارستان هستند. پنج نفر از آنها وخیم، پنج نفر دیگر به شدت مجروح شده اند و سه نفر دیگر فقط جراحات خفیف دارند.

راننده اتوبوس که یک فرانسوی 35 ساله است جزو مجروحان سبک است. وی پس از تصادف به دنبال مثبت بودن آزمایش بزاق مواد مخدر دستگیر شد. دادستانی روز سه شنبه دستور بازداشت وی را خواهد داد.

اگرچه این اتهامات در حال حاضر به عنوان قتل عمد، رانندگی با مواد مخدر و عدم کنترل وسیله نقلیه خود ذکر شده است، آزمایشات خون و بزاق اضافی لازم است تا تأیید شود که این مرد تحت تأثیر رانندگی کرده است.

اتوبوس توریستی فرانسوی متعلق به شرکت BlaBlaCar هنگام حرکت از پاریس به آمستردام از مسیر خود منحرف شد و به نرده محافظ سیمانی در E19 نزدیک شوتن برخورد کرد. مربی واژگون شد و به آن طرف جاده ختم شد.

شاهدان و تصاویر دوربین های مرکز ترافیک فلاندری (Vlaams Verkeerscentrum) نشان می دهد که هیچ وسیله نقلیه دیگری درگیر نبوده است.

E19 تمام بعد از ظهر پس از تصادف بسته بود.

عکس: اتوبوس در حال یدک‌کشیدن به دنبال تصادف روز یکشنبه در شوتن © Belga/Jonas Roosens

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *