جشنواره موسیقی Werchter آغاز شد!

برگزارکنندگان موفق شدند نام های بزرگی از جمله رد هات چیلی پرز و مروارید جام را به خود جذب کنند. متالیکا برنامه ریزی شده بود، اما مشخص نیست که آیا گروه بعد از یک مورد کرونا بازی کند یا خیر. این جشنواره دارای چهار مرحله مختلف است که در مجموع حدود 100 اجرا دارد.

تماشاگران جشنواره چند روزه چادر خود را برای گذراندن شب آورده بودند. آنها باید مقداری پول سرفه کنند: یک بلیط چهار روزه برای آنها 266 یورو، یک پیمانه لیگر 3.5 یورو و چیپس 7 یورو قیمت دارد. اکثر آنها بدشان نمی آید: آنها خوشحال هستند که بعد از 3 سال به جشنواره بازگشته اند و فرصتی برای پس انداز پول اضافی داشتند.

برگزارکنندگان برخی از موارد جدید را معرفی کردند: آنها دو قطار شبانه برای کاهش انتشار CO2 ترتیب دادند، تماشاگران جشنواره را تشویق کردند که با دوچرخه یا حمل و نقل عمومی بیایند، و تلاش هایی برای کاهش ضایعات انجام دادند. آنها همچنین بر صرفه جویی در انرژی تمرکز کردند: یک مرحله (The Slope) عمدتاً روی انرژی سبز که به صورت محلی تولید می شود کار می کند. تماشاگران جشنواره نیز هر بار که به توالت می روند کمک می کنند: زباله های توالت برای ایجاد انرژی سبز استفاده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *