خرید خانه در بروکسل برای افزایش مالیات از اول آوریل

در تلاش برای تقویت موقعیت خریداران خانه در شهری که با بحران مسکن مواجه است، بروکسل تخفیف مالیاتی خود را برای خرید ملک افزایش داده است – از 175,000 یورو به 200,000 یورو – خرید خانه در پایتخت را از نظر مالیاتی کارآمدتر می کند.

این افزایش که قرار است از 1 آوریل اعمال شود، به خریداران اجازه می دهد تا 25000 یورو در هزینه های ثبت نام در اولین قسمت از 200،000 یورو صرفه جویی کنند.

کاهش در مورد وظایف ثبت نام در هنگام خرید خانه اول یا قطعه ساختمان اعمال می شود. برای یک خانه خانوادگی، در ابتدا به افراد تخفیف 21875 یورو در مقایسه با 25000 یورو که از آوریل ارائه می شد، ارائه شد.

امید این است که خانواده های بروکسلی بیشتری به مسکن دسترسی داشته باشند.

همچنین در همین راستا، سقف فعلی 500,000 یورو برای بهره مندی از معافیت مالیاتی به 600,000 یورو افزایش می یابد، بنابراین حتی کسانی که خانه ای به ارزش 600,000 یورو خریداری می کنند همچنان مستحق کاهش مالیات خواهند بود.

برای زمین های ساختمانی، در حال حاضر تخفیف برای خریدهای تا سقف 8750 یورو اعمال می شود که در 1 آوریل به 100000 یورو افزایش می یابد.

همچنین یک کمک هزینه اضافی برای نوسازی انرژی اصلی وجود خواهد داشت که به ازای هر بهبود کلاس انرژی به مبلغ 25000 یورو می رسد. تعداد بهبودهای کلاس انرژی که طرفین متعهد می شوند باید حداقل دو باشد.

شرایط برای استحقاق کاهش مالیات نیز تسهیل خواهد شد. کسانی که می خواهند واجد شرایط دریافت کمک هزینه باشند، باید ظرف سه سال (به جای دو سال) به خانه نقل مکان کنند. برای خریدارانی که برای کمک هزینه بهره وری انرژی اضافی درخواست می کنند، مهلت اشغال تا پنج سال تمدید خواهد شد.

در نهایت، خریدارانی که به مدت پنج سال در خانه خود زندگی نمی کنند، دیگر مجبور نیستند حق بیمه کامل را بازپرداخت کنند، بلکه مبلغی را که با توجه به تعداد سال هایی که در خانه خود زندگی کرده اند تنظیم می شود.

رژیم جدید و سودمندتر بخشی از اصلاح هزینه های ثبت نام است که در ژانویه گذشته توسط پارلمان بروکسل تصویب شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *