راننده سرعتی که دوچرخه سواری را در بروکسل کشت، در دادگاه تجدید نظر آزاد شد

یک راننده با سرعت زیاد که با دوچرخه سواری در گذرگاه گورخری در خیابان آلبرت در فارست برخورد کرده و کشته شد، در دادگاه تجدید نظر تبرئه شد.

بروز گزارش می دهد که راننده جوان پس از قتل دوچرخه سوار ایوونا وروبلوسکا به قتل غیرعمد متهم شده است.

به گفته دادگاه، ارتباط بین مرگ دوچرخه سوار و سرعت راننده موتور مشخص نیست.

Wróblewska 30 ساله در 20 فوریه 2021 در نزدیکی ایستگاه تراموا Berkendael مورد اصابت قرار گرفت. وی پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

این حادثه سر و صدایی را در میان جامعه دوچرخه سواری و ساکنان منطقه ایجاد کرد، زیرا مردم از مدت ها پیش برای بهبود ایمنی تقاطعی که محل حادثه مرگبار شد، درخواست داشتند.

پس از کشته شدن Wróblewska، محدودیت سرعت از 50 به 30 کیلومتر در ساعت کاهش یافت.

راننده 21 ساله ای که با سرعت بیش از حد مجاز از تقاطع عبور کرده و باعث این تصادف مرگبار شده بود، ابتدا به اتهام قتل غیرعمد به سه ماه حبس تعلیقی محکوم شد اما با موفقیت درخواست تجدیدنظر داد.

قاضی با بیان اینکه این تصادف حتی اگر متهم با سرعت 50 کیلومتر در ساعت رانندگی می کرد، غیرقابل اجتناب بود، گفت: به دلیل اینکه دوچرخه سوار با سرعت حدود 10 کیلومتر بر روی گذرگاه عابر پیاده روی دوچرخه سواری می کرد، متهم این تصادف را انجام می داد. حتی اگر محدودیت سرعت را رعایت می کردند، وقت ترمز کردن نداشتند.

در حالی که راننده‌ای که دوچرخه‌سوار را کشته است، در نتیجه درخواست تجدیدنظر به زندان نمی‌رود یا با عواقب قضایی مواجه می‌شود، گواهینامه خود را به مدت شش ماه از دست می‌دهد و باید قبل از بازگشت به جاده، در امتحانات رانندگی خود شرکت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *