رایان ایر خطوط هوایی جدید بین بلژیک و رومانی راه اندازی می کند

شرکت هواپیمایی ارزان قیمت رایان ایر از اضافه شدن دو مسیر جدید از بلژیک به رومانی به برنامه خود خبر داده است.

مسافران می توانستند از شارلوا به بخارست، سیبیو و سوچاوا برسند. حالا کلوژ و یاشی به لیست اضافه می شوند.

برنامه این است که از آوریل 2023، هشت مبارزه در هفته به کلوژ و شش مبارزه در هفته به ایاشی ارائه شود.

ما خوشحالیم که برنامه تابستانی 2023 خود را برای رومانی راه اندازی می کنیم، که نه تنها نشان دهنده بهبود کامل ظرفیت Ryanair قبل از کووید در رومانی است، بلکه رشد 50 درصدی پس از کووید را نشان می دهد، بیش از 370 پرواز در هفته در 41 مسیر از جمله مسیرهای جدید انجام می دهد. جیسون مک گینس، مدیر بازرگانی Ryanair گفت: فرودگاه هایی مانند Iasi.

این در تضاد کامل با سایر شرکت‌هایی است که ظرفیت خود را کاهش می‌دهند یا به طور کامل از بازار خارج می‌شوند. رایان ایر مشتاق است گزینه های بیشتری را به شهروندان رومانیایی و بازدیدکنندگانی که به دنبال رزرو با اطمینان هستند، ارائه دهد.

این خبر تنها چند ماه پس از آن منتشر شد که رایان ایر پس از اعتصاب خلبانان بلژیکی و خدمه کابین به دلیل دستمزدهای بسیار پایین که احتمالاً قانون را نقض می کند، تهدید به توقف کامل فعالیت در بلژیک کرد.

تابستان شاهد اعتصاب های متعدد برای خلبانان مستقر در بلژیک بود که حجم کاری بالای پس از همه گیری را علاوه بر دستمزدهای پایین دلیلی برای نارضایتی عنوان کردند.

مک گینس بدون اشاره به مشکلاتی که رایان ایر در بلژیک داشته است، افزود: “مشتریان ما اکنون می توانند تعطیلات تابستانی 2023 خود را با بسیاری از مقاصد هیجان انگیز از جمله مسیرهای جدید به شهرهای اروپایی مانند بروکسل، دوبلین، پاریس و میلان برنامه ریزی کنند.”

بسیاری از مشتریان در تابستان گذشته زمانی که اعتصابات منجر به لغو پروازها شد، بالا و خشک مانده بودند.

به گفته رایان ایر، این گسترش پیشنهادات تابستانی به معنای سرمایه گذاری تقریبا 200 میلیون یورویی و حمایت از “بیش از 800 شغل” است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *