روبرتو مارتینز در مورد عملکرد خود به عنوان مربی شیاطین سرخ در یک رویداد خیریه در واترلو سؤال می کند.

آیا از روبرتو مارتینز، سرمربی سابق فوتبال ملی بلژیک، در مورد مدیریت او بر نسل به اصطلاح طلایی بازیکنان سوالی دارید؟

مربی فعلی تیم ملی پرتغال قرار است در رویداد خیریه مورد بررسی قرار گیرد. گفتگو با روبرت مارتینز “Au revoir” در مدرسه بین المللی سنت جان در واترلو در 30 مارس.

در طول پرسش و پاسخ جمع آوری کمک های مالی سازماندهی شده توسط مدرسه برای جامعه بین المللی، مارتینز همچنین شانس شیاطین سرخ را در مسابقات قهرمانی یورو 2024 اتحادیه اروپا تابستان آینده در آلمان ارزیابی خواهد کرد.

از عموم مردم دعوت می شود سوالات خود را از قبل به صورت آنلاین در اینجا مطرح کنند. مجموعه ای از سوالات در طول رویداد زنده پرسیده می شود.

پس از حذف شیاطین سرخ از مرحله گروهی جام جهانی در ماه دسامبر، مارتینز از سرمربیگری بلژیک خبر داد. این ملی پوش اسپانیایی 6 سال هدایت این تیم را برعهده داشت. او گفت که علیرغم ناکامی تیم در کسب یک قهرمانی بزرگ با گروهی از بازیکنان ستاره، از جمله کوین دی بروین، ادن هازارد و تیبو کورتوا، به میراث خود افتخار می کند.

حامی خیریه

به عنوان حامی خروجی Relay for Life، این بازیکن سابق فوتبال در مورد زندگی، حرفه و اهداف آینده خود صحبت خواهد کرد. “تحویل” نقش حامی او به نام Relay for Life قرار است دنبال شود و یک مهمان غافلگیرکننده آن را بر عهده بگیرد.

این رویداد جمع آوری کمک مالی برای دو هدف ارزشمند است. اولین مورد، ارائه کمک به ترکیه و سوریه، پس از زلزله های ویرانگر اخیر از طریق کنسرسیوم 12-12 است. این سازمان متشکل از هفت سازمان عضو است: کاریتا بین‌المللی، صلیب سرخ بلژیک، معلولان بین‌المللی، پزشکان جهان، آکسفام بلژیک، پلان بین‌المللی بلژیک و یونیسف بلژیک.

یکی از سازمان‌دهندگان گفت: «همکاری به کاهش هزینه‌های تجدیدنظر کمک می‌کند، در حالی که توانایی سازمان‌ها را برای پاسخگویی به نیازهای بشردوستانه در محل به حداکثر می‌رساند».

دلیل دوم Relay for Life است که از بنیاد علیه سرطان حمایت می کند. در طی 24 ساعت، اعضای جامعه یک شهر، شهرک یا محل خود را بسیج می کنند تا از افرادی که سرطان را غلبه کرده اند، حمایت کنند، از کسانی که هنوز در حال مبارزه با این بیماری هستند حمایت کنند و به کسانی که درگذشته اند ادای احترام کنند.

قیمت بلیط این رویداد 10 یورو است.

گفتگو با رابرت مارتینز “Au revoir”
30 مارس 19.00
مدرسه بین المللی سنت جان
Drève Richelle 146
واترلو

عکس: بولتن ©Bart Dewaele

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *