ریاست جمهوری 2022: آخرین نظرسنجی جایگاه ماکرون را به عنوان مورد علاقه تأیید می کند، شکاف همچنان در حال افزایش است

بر اساس آخرین نظرسنجی، امانوئل ماکرون با 56.5 درصد از دور دوم رأی‌گیری، یکشنبه 24 آوریل، در صدر آراء قرار دارد. نامزد راست افراطی 43.5 درصد را به دست خواهد آورد. 12129 نفر که به روش سهمیه بندی انتخاب شده بودند در 22 فروردین مصاحبه شدند. بنابراین باید در نظر گرفت که مناظره بین دو دور از آن زمان آغاز شده است. حاشیه خطا به اضافه یا منهای 1.1 امتیاز تخمین زده می شود.

DH نتایج و نظرسنجی های انتخابات ریاست جمهوری را به صورت لحظه ای به اطلاع شما می رساند. در واقع، روزنامه های بلژیکی می توانند روندها را قبل از رسانه های فرانسوی منتشر کنند، که نمی توانند قبل از ساعت 8 شب هیچ رقمی ارائه دهند. به همین دلیل است که همه روزنامه نگاران ما به شما امکان دسترسی به اطلاعات باکیفیت را در طول کل انتخابات و عمدتاً در طول رای گیری در روز یکشنبه 24 آوریل از دفاتر ما در بلژیک در بروکسل خواهند داد. نحوه به دست آوردن همه اخبار، آخرین نظرسنجی ها و نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2022 به صورت زنده در DH؟

در 24 آوریل، DH به عنوان یک روزنامه بلژیکی به شما امکان دسترسی زنده به تمام نتایج و نظرسنجی های دور دوم را می دهد. برای دریافت سریع اعداد، توصیه می کنیم موارد زیر را دنبال کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *