“سرآشپز برتر”: این نامزد به سختی بازگردانده شده است، دوباره ماجرا را ترک می کند

تیبو که دو هفته پیش حذف شد، توانست دوباره ادغام شود سرآشپز برتر هفته گذشته به هزینه لوسی، مجبور شد پیش بند خود را کنار بگذارد. تنها محدودیت برای نامزد؟ به تنهایی … از آنجایی که تیپ های رهبران “کامل” را نشان دادند. با این حال، آشپزی به تنهایی برای تیبو که نتوانست از شانس دوم پیشنهاد شده به او استفاده کند، موفق نبود. او عصر امروز دوشنبه با تشویق یکبار دیگر مسابقات را ترک کرد.

بازگشت هلن داروز

لیلیان و پاسکال که در آخرین فرصت مقابل او قرار گرفتند به ترتیب به تیم های پل پائیرت (بنفش) و فیلیپ اتچ بست (آبی) پیوستند. چهار سرآشپز متفق القول بودند: این لیلیان بود که با بشقابش در اطراف ماهی خال مخالی دست ها را به دست آورد. هلن داروز که چند هفته ای به دلایل شخصی غایب بود، با قضاوت در آخرین مزه شب، بازگشت بزرگ خود را امضا کرد. بینندگان، اگر از یافتن سرآشپز در پست خوشحال شوند، از رفتن جانشین او، پاسکال باربات، پشیمان خواهند شد. سرآشپز 2 ستاره L’Astrance در فاصله ای تقریباً دو قسمتی توانسته است مخاطبان مسابقه آشپزی را اغوا کند. به خصوص در جریان رویداد نمادین جعبه سیاه، که دهمین سالگرد خود را در این فصل جشن گرفت، و در طی آن او ثابت کرد مربی به همان اندازه دوستانه است که بصیر بود. از آنجایی که او، بدون مشکل، کورکورانه چندین ماده مورد استفاده توسط سباستین واکسیون، سرآشپزی که این رویداد را قضاوت کرد، در دستور پخت خود کشف کرده است. واکسیون که متخصص واقعی شیرینی و شور بود، دسری بر پایه خامه قنادی با گیاهان دارویی، آرگولا، مرنگ کرفس تزئین شده با لیمو در سرکه تصور کرده بود. پاسکال باربات، که با لوئیز، آرنو و گلن ویل هم‌پیوسته بود، در مقابل تیم فیلیپ اتچبست، پل پایر، میکائل و لیلیان پیروز شد.

خانه جدید

برای دومین رویداد شب، نامزدها پاریس را ترک کردند تا به بوردو بپیوندند، جایی که فیلیپ اچ بست رستوران جدیدی به نام Maison Nouvelle را افتتاح کرد. معروف ترین آشپز در صفحه نمایش کوچک از آنها خواست تا با بازدید مجدد از راویولی آنها را غافلگیر کنند و این سباستین، آخرین کلت اصطبل گلن ویل بود که برنده شد. هفته آینده، نامزدها دست خود را در آشپزخانه پرواز امتحان خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *