سوپر مارکت‌های Carrefour Market در بروکسل به Intermarché تغییر نام داده‌اند

تقریباً 90 سوپرمارکت در والونیا و بروکسل که تا به حال به عنوان بازار کارفور معامله می‌کنند، قرار است این چهارشنبه با نام جدید Intermarché بازگشایی شوند.

این فروشگاه‌ها که توسط گروه سوپرمارکت بلژیکی مستداغ اداره می‌شوند، نام تجاری خود را تغییر داده‌اند و دیگر محصولات با برند کارفور را ذخیره نمی‌کنند.

تغییر از Carrefour به Intermarché پس از آن صورت گرفت که مستداغ از یک بند شکست در قرارداد 10 ساله حق رای استفاده کرد تا شراکت خود با گروه Carrefour را پیش از موعد پایان دهد.

مستداغ اکنون به مالکیت فرانسوی Groupement des Mousquetaires که مالک سوپرمارکت های Intermarché در فرانسه است و در حال حاضر دارای 77 فروشگاه Intermarché در بلژیک است، در اختیار گرفته شده است.

با اضافه شدن مستداغ به این گروه، تعداد سوپرمارکت های اینترمارشه در بلژیک به 163 می رسد که نشان دهنده گردش مالی سالانه 1.43 میلیارد یورو است. در والونیا و بروکسل، Intermarché اکنون 12.4 درصد از سهم بازار را در اختیار خواهد داشت.

فروشگاه‌های سابق کارفور مارکت، از جمله فروشگاه‌های بروکسل، اکنون محصولات خود را با برند Intermarché به فروش خواهند رساند.

مستداغ گفت که قراردادهای کاری همه کارکنان بدون تغییر باقی مانده است – و شرایط در دفتر مرکزی و مرکز تدارکات گروه در Gosselies، در نزدیکی Charleroi نیز تحت تأثیر قرار نگرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *