شروع جدید Atomium برای مسابقات ماراتن فرودگاه بروکسل در 2 اکتبر

اکنون در هفدهمین سال خود، ماراتن و نیمه ماراتن فرودگاه بروکسل فرصتی برای مردم سراسر جهان است تا کفش های دویدن خود را بپوشند و در تاریخ 2 اکتبر از شهر بروکسل بازدید کنند.

مسیر جدید که از زیر گوی های نقره ای نمادین Atomium شروع می شود و در استادیوم King Baudoin به پایان می رسد، یک چالش سریع، صاف و جذاب است. یک سوم شرکت کنندگان از خارج از کشور هستند، که یکی از دلایلی است که نماد بین المللی بروکسل و بلژیک سکوی پرتاب مسابقه است.

برای شرکت‌کنندگانی که می‌خواهند برای یک هدف خوب بدوم، ماراتن و نیمه ماراتن از موسسه خیریه پارکینسون Demoucelle حمایت می‌کنند، که تحقیقات علمی را برای درمان بیماری پارکینسون انجام می‌دهد.

و اگر هر دو مسابقه خیلی دلهره‌آور به نظر می‌رسند، این رویداد با مسابقه Think Pink’s Race for the Cure پیوند خورده است تا یک مسابقه 10 کیلومتری، یک پیاده‌روی 3 کیلومتری و دوی 1 کیلومتری بچه‌ها را ارائه دهد. آنها به افراد بیشتری فرصت می دهند تا در حین جمع آوری بودجه برای تحقیقات سرطان سینه شرکت کنند.

همه دوره‌ها به دونده‌ها در امتداد خیابان ماراتون و برخی از نشانه‌های تاریخی و فرهنگی جالب شهر، مانند قلعه لاکن و باشگاه قایق‌رانی سلطنتی بروکسل، می‌روند.

مراسم پایان و مدال در ورزشگاه کینگ بودوئن، زمین خانگی تیم ملی فوتبال بلژیک، شیاطین سرخ برگزار خواهد شد.

عکس: نسخه 2019 ماراتن فرودگاه بروکسل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *