لوکاکو برای لهستان… و برای آینده؟

بدون روملو لوکاکو در زمین تمرین. دقایقی قبل از تجمع شیاطین در زمین، فدراسیون غیبت خود را در دیدار مقابل لهستان اعلام کرد.

با این حال غیبت او می تواند به دو دیدار بعدی هم کشیده شود. تیموتی کاستانه همچنین در مورد این مهاجم صحبت کرد که گویی هیچ شانسی برای بازی در ولز یا لهستان ندارد.

او پس از خروج خود در روز جمعه بسیار ناامید شد.، می گوید طرف. با دیدن شکست تیمش بدون اینکه بتواند به او کمک کند تا به او صدمه بزند. پس از آن، او می‌تواند از چند هفته قبل از شروع فصل استفاده کند تا 100 درصد به خوبی ریکاوری کند و دوباره به طور کامل برای جام جهانی آماده شود.»

لوکاکو که از ناحیه مچ پا آسیب دیده است، شیاطین روی زمین را از دست خواهد داد. قسمت دوم بازی مقابل اورانجه گواه این موضوع است. میشی باتشوایی جایگزین طبیعی اوست اما روبرتو مارتینز می تواند شگفتی ساز شود. غیبت لوکاکو مربی را مجبور به تغییر سبک خواهد کرد. پرش از یک خط بدون نقطه پشتیبانی در جلو غیرممکن است.

مارتینز که به ناراحتی های بزرگ عادت ندارد، معمولاً حداکثر سه تغییر را از بازی به بازی دیگر انجام می دهد. غیبت مهاجم او، همراه با بی انگیزگی برخی، تعداد بازی ها و سیلی هایی که به هلند خورده، می تواند او را به تغییر عادت هایش وادار کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *