مقابله در طول فصل جشن: CHS برای پاسخگویی به تماس‌های پریشانی تعطیلات از داوطلبان درخواست می‌کند.

فوق‌العاده‌ترین زمان سال است، اما برای بسیاری از مردم می‌تواند استرس‌زاترین زمان نیز باشد. تزئینات فراوان است و دوستان، خانواده و همکاران پر از شادی تعطیلات به نظر می رسند.

متأسفانه، برخی از ما تنها هستیم، بدون عزیزان نزدیک، با مسائل پیچیده خانوادگی، یا با از دست دادن عزیزی که اخیراً از دست داده ایم، به خدمات کمک CHS-Community در بروکسل یادآوری می کند که برای داوطلبان بیشتر درخواست می کند.

«تنهایی یک مسئله بزرگ است، به خصوص در کشوری که در آن مهاجران زیادی از گوشه و کنار جهان برای کار می آیند و خانواده و دوستان را پشت سر می گذارند. ممکن است سخت باشد که بدانید برای تقسیم بار مبارزات عاطفی با کسی که به او اهمیت می دهد به کجا مراجعه کنید.» سخنگوی خط کمک می گوید.

در حالی که CHS یک سرویس بهداشت روان است، خط کمک آن به طور کامل توسط داوطلبانی اداره می شود که زمان خود را به گوش دادن با همدلی به افراد نیازمند و یا مضطر اختصاص می دهند. در سال 2022، این خط کمکی 14050 تماس از جامعه انگلیسی زبان بلژیک دریافت کرد، اما تنها توانست به 5100 تماس از این تماس ها پاسخ دهد.

خط کمک 24/7 خدمات دارد و گاهی اوقات داوطلبان کافی برای پاسخگویی به این تماس‌های مهم وجود ندارند. با چنین تقاضای بالایی از سوی جامعه، CHS به دنبال گسترش تیم خود برای سال 2023 و بعد از آن است.

اگر ارائه آرامش و گوش دادن همدلانه به کسی که نیاز دارد چیزی است که از آن الهام گرفته اید، CHS از کمک شما استقبال خواهد کرد. به عنوان یک عضو جدید تیم، مهارت های گوش دادن فعال را آموزش خواهید دید و پشتیبانی و نظارت مستمر توسط اعضای تیم بالینی CHS ارائه می شود. به سادگی علاقه خود را به [email protected] ایمیل کنید.

CHS مایل است برای همه در سال 2023 سلامت روانی بهتری را آرزو کند.

عکس: (ج) بلگا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *