مقامات قضایی به آلودگی سالمونلا در کارخانه Arlon Ferrero رسیدگی می کنند

در همین حال، کارکنان کارخانه به شدت نگران آینده آن هستند. به هر حال این کارخانه قرار بود در این هفته تعطیل شود و فقط برخی از کارهای تعمیر و نگهداری ماشین آلات برنامه ریزی شده بود.

بارت وانتلبوش از اتحادیه کارگری مسیحی ACV به رادیو 1 VRT گفت: «سوال این است که بعد از این هفته چه اتفاقی خواهد افتاد. این نگرانی برای بسیاری از مردم است. اولین سوال این است که چه زمانی تولید دوباره شروع می شود. سوال دوم این است که این برای افرادی که با درآمد کارخانه کار می کنند چه معنایی دارد.

آقای Vannetebosch می گوید که مدیریت در Ferrero اطلاعات کمی را ارائه می دهد. “ارتباط خوب برای رفع نگرانی کارکنان ضروری است.”

کارخانه Ferrero در آرلون 700 کارمند دائمی دارد. در زمان اوج مصرف این میزان می تواند به بیش از 1000 نفر افزایش یابد. اتحادیه کارگری مسیحی خواستار آن است که کارگران شاغل در این کارخانه در طول تعطیلی به طور کامل حقوق دریافت کنند. در صورت استفاده از سیستم بیکاری موقت، ما از شرکت می‌خواهیم مابه‌التفاوت را جبران کند تا کسی متضرر نشود.»

آقای Vannetelbosch افزود که آلودگی سالمونلا در کارخانه برای او غافلگیرکننده بود. “این واقعاً با نحوه کار روزانه مردم آنجا در تضاد است. کارخانه بسیار سختگیرانه است، رویه های زیادی وجود دارد و ممیزی هایی انجام می شود.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *