مواد مخدر، جنایت و پلیس اندک: ساکنان منطقه شمالی بروکسل به اندازه کافی سیر شده اند

ساکنان منطقه شمالی بروکسل می گویند که از جنایت مداوم و عدم حضور پلیس یا واکنش مقامات بسنده شده اند.

به گزارش RTBF، به ویژه مغازه داران و کارگران ناراحت هستند، زیرا مالکان شاهد کاهش سود و ترس کارکنان برای امنیت خود هستند.

یک گروه 20 نفری از ساکنان و کارگران این هفته برای تظاهرات در مقابل پاسگاه پلیس محلی خود تجمع کردند و گفتند که دزدی، حمله و قاچاق مداوم زندگی آنها را غیرقابل تحمل کرده است.

انجمن واقعی ساکنان محله شمالی، که این تجمع را سازماندهی کرد، مصونیت از مجازات قاچاقچیان، جنایتکاران و باندهای سازمان یافته ای را که پلیس محلی در برابر آنها “به دلیل کمبود منابع انسانی ناتوان است” محکوم کرد.

تیری بالست، سخنگوی این گروه گفت: «امروز، ما واقعاً می‌خواهیم یک SOS ارسال کنیم. “منطقه شمالی به یک منطقه بدون قانون تبدیل شده است.”

این انجمن فهرستی از خواسته ها را تهیه کرده است که از جمله شامل تامین نیروی انسانی بیشتر برای منطقه پلیس شمال بروکسل، به ویژه با فراخوانی از ذخیره ملی است.

همچنین خواستار افزایش حضور پلیس در محل، راه‌اندازی یک خط تلفن فوری 24 ساعته و ارتباط بیشتر و افزایش آگاهی در مورد موضوعات مطرح شده است.

بلست گفت: «ما اعلام کرده‌ایم که مخالف پلیس نیستیم، بلکه با آن‌ها مخالفیم.» اما افسران باید فوراً وارد عمل شوند: «اگر ظرف دو هفته دیگر صدای ما شنیده نشود، محاصره محله را سازماندهی خواهیم کرد.»

سخنگوی منطقه پلیس شمال بروکسل گفت که پلیس در حال سرمایه گذاری گسترده در این محله است.

سخنگو گفت: “ما واقعاً از حمایت مقامات خود برای ادامه جذب نیرو داریم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *