موفقیت هنرمندان بلژیکی در جوایز موسیقی فرانسه

استروما، آنجل و پیر دو مر از برندگان سی و هشتمین دوره ویکتوریا د لا موزیک در پاریس بودند.

در مراسم فرانسوی که هنرمندان بلژیکی در مجموع پنج جایزه دریافت کردند، نشان داد که صنعت موسیقی بلژیک با بهترین‌های آنها همراه است.

Stromae خواننده، ترانه سرا و خواننده رپ، دو جایزه، بهترین آلبوم را برای آن دریافت کرد کثرت (اولین هنرمند او در نه سال) و بهترین هنرمند مرد. این نوازنده 37 ساله بروکسلی اکنون هفت ویکتور را به نام خود دارد و نشان داد که با وجود وقفه اخیر از موسیقی، هنوز در میان هنرمندان فرانسوی زبان برتر جهان است.

آنجل، خواننده و ترانه سرای همکار بروکسلی، به لطف آخرین آلبوم خود، جوایز بهترین هنرمند زن و پر پخش ترین آلبوم را در تمام رسانه های اجتماعی دریافت کرد. Nonante-Cinq، که در سال 2021 منتشر شد.

در نهایت، پیر دمر، تازه وارد، جایزه بهترین مکاشفه مرد را برای موفقیت اخیرش دریافت کرد. Un jour je marierai un ange، که 35 میلیون بازدید در چندین پلت فرم رسانه های اجتماعی به دست آورد.

این رویداد پر ستاره در پاریس با چندین تصویر احساسی آغاز شد که خاطرات خوشی از جوایز موسیقی که اولین بار در سال 1985 پخش شد را به نمایش گذاشت.

همچنین مجموعه ای از هنرمندان با استعداد فرانسوی را به نمایش گذاشت. رپر فرانسوی OrelSan تا پایان شب سه جایزه دریافت کرد. او بهترین موسیقی متن اصلی و بهترین خلق بصری را برای موزیک ویدیوی خود به خانه برد La Quête، دارای چندین شخصیت گلی است. OrelSan همچنین جایزه بهترین کنسرت را دریافت کرد که دوازدهمین ویکتوریا را به ارمغان آورد و از هنرمندانی مانند جانی هالیدی و آلن سوچون پیشی گرفت.

سرژ لاما، خواننده و ترانه سرا، به خاطر کمک به صنعت موسیقی فرانسه، جایزه یک عمر دستاورد را دریافت کرد و مراسم موفقیت آمیزی را برای هنرمندان موسیقی فرانسوی و بلژیکی به پایان رساند.

عکس: Stromae در جوایز صنعت موسیقی در بلژیک، ژانویه 2023

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *