هزاران خانوار بروکسلی به دلیل مشکل فناوری اطلاعات نمی توانند قبض آب را پرداخت کنند

یک مشکل فنی مداوم در تامین کننده آب Vivaqua باعث شده است که حدود 90000 خانوار بروکسل از پرداخت قبوض خود عقب بمانند.

حدود یک چهارم مشتریان Vivaqua در منطقه بروکسل از تابستان گذشته قبض‌های معمولی برای مصرف آب خود را دریافت نکرده‌اند – و دیگر پرداخت‌های مستقیم به صورت خودکار دریافت نمی‌شود.

این مشکل پس از آن به وجود آمد که شرکت آب یک سیستم فناوری اطلاعات جدید را در پایان سال 2021 اتخاذ کرد که با هدف صدور فاکتورهای سه ماهه برای مصرف آب برای هر خانوار بروکسلی راه اندازی شد.

به دلیل مشکلات انتقال داده های مشتریان از سیستم قدیمی به سیستم جدید، بسیاری از مشتریان دیگر قبض آب خود را دریافت نمی کنند.

سازمان‌های رفاهی شهرداری (CPAS) در اطراف بروکسل نگران هستند که مشتریان آسیب‌پذیر که قبلاً با هزینه‌های فزاینده انرژی مواجه شده‌اند، وقتی مشکل در نهایت برطرف شد و قبض آب غیرمنتظره‌ای بالا به صندوق پستی آنها رسید، برای پرداخت معوقه مشکل دارند.

Vivaqua، که انحصار تامین آب در منطقه بروکسل را در اختیار دارد، گفت که نمی‌داند چقدر بیشتر طول می‌کشد تا مشکل IT برطرف شود.

یکی از ساکنان بروکسل به Bruzz گفت: «وقتی با خدمات مشتری تماس می‌گیرم، هیچ پاسخی دریافت نمی‌کنم. کارمندان نمی توانند کمک کنند، زیرا نمی دانند مشکل نرم افزار چه زمانی حل می شود.

تامین کننده آب گفت که تیمی از کارشناسان داخلی و خارجی در حال کار بر روی این مشکل هستند. بروز گزارش می دهد که نتایج یک حسابرسی داخلی در مورد این مشکل “در ماه های آینده” انتظار می رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *