وکالتنامه مراقبت به طور فزاینده ای محبوب می شود

در طول شش ماه اول سال 2022 تعداد افرادی که وکالتنامه تهیه کردند بیش از 21٪ افزایش یافت. ارقام از فدراسیون سردفتران بلژیک نشان می دهد. این وکالت‌نامه‌هایی که به مردم اعطا می‌شود تا زمانی که شما دیگر قادر به انجام این کار نیستید، در فلاندر محبوبیت خاصی دارند: 37000 وکالت از 41000 وکالت در فلاندر امضا شده است.

این شکل از وکالتنامه به نام “وکالتنامه مراقبت” در سال 2014 برای پیش بینی موقعیت هایی ایجاد شد که در آن افراد دیگر قادر به تصمیم گیری خود نیستند (به عنوان مثال به دلیل سن، بیماری یا تصادف). شما می توانید تصمیم بگیرید که چه کسی باید تصمیم بگیرد و چه تصمیمی می تواند بگیرد. تهیه وکالت نامه مراقبتی در دفتر اسناد رسمی تا 600 یورو برای شما بازگردانده می شود.
این بیش از هر چیز در بین افراد بالای 65 سال محبوب است.

در شش ماهه اول سال 35092 وصیت نامه در بلژیک تنظیم شد. این رقم نسبت به سال گذشته 1.3 درصد افزایش یافته است. به نظر می رسد که افراد بیشتری و بیشتر و بیشتر می خواهند در محدوده مجاز قانون تصمیم بگیرند که چه اتفاقی برای ارث آنها می افتد.

هدایایی که اغلب شامل املاک و مستغلات می شود نیز محبوب هستند. رکورد هدایایی با دخالت سردفتر 21 هزار و 495 هدایایی در شش ماهه نخست سال گذشته انجام شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *