“چیزهای عجیب”: بازگشت به بودجه عظیم

این یکی از پربیننده ترین سریال های نتفلیکس است سرقت پول یا بازی ماهی مرکب. پس از گذشت سه سال از پایان فصل سوم، می‌توان انتظارات عظیمی را که قسمت چهارم برانگیخت. چیزهای عجیب و غریب که در دو قسمت اول از 27 می و دوم از 1 جولای منتشر می شود.

برای این بازگشت، هیچ کاری ساده انجام نشد. حتی می توان گفت که تولیدکنندگان دستشان را در کیف پول گذاشته اند. اگرچه با مبلغ استفاده شده برای فصل اول رقیب نیست اس ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت – تبدیل شدن به گران ترین سریال تمام دوران – یعنی 465 میلیون دلار، بودجه اختصاص داده شده به این فصل هنوز هم عظیم است. مطابق با روزنامه وال استریتهر قسمت از این بازگشت کمتر از 30 میلیون دلار یا 270 میلیون برای 9 قسمت برای نتفلیکس هزینه داشت. بنابراین، این فصل چهارم دو برابر گران‌تر از فصل گذشته خواهد بود بازی تاج و تخت.

یازده در مشکل

به یاد داشته باشید، در تابستان 2019، فصل سوم چیزهای عجیب و غریب با نبرد معروف استارکورت که خسارات زیادی به بار آورد و ارواح را مشخص کرد به پایان رسید. هوپر برای نجات بچه ها و نابود کردن ماشینی که پورتال بین دنیای عادی و وارونه است، خود را فدا کرد. به لطف او دستگاه منفجر می شود اما شخصیت او ناپدید می شود. آیا هوپر هنگام منفجر کردن ماشین معروف مرد؟ صحنه‌ای که در زندان روسیه در کامچاتکا در روسیه اتفاق می‌افتد، خلاف این را نشان می‌دهد. شنیده می شود که یک سرباز روسی هنگام عبور از یک سلول می گوید “نه، آمریکایی نیست”. سرانجام این زندانی دیگر بود که با دموگورگون در تماس بود و توسط دومی بلعیده شد.

در این قسمت چهارم، گروه دوستان از چیزهای عجیب و غریب، که به نوجوانان واقعی تبدیل شده اند، در سراسر ایالات متحده پراکنده شده اند و اکنون باید با پیچیدگی های زندگی دبیرستانی مقابله کنند. بر اساس گزیده ای که توسط نتفلیکس منتشر شده است، Eleven در استقرار جدید خود به سختی دوست خواهد داشت و سعی می کند از ابرقدرت های خود استفاده کند، اگرچه در پایان فصل سوم آنها را از دست داد.

فصل چهارم که ترسناک‌تر از فصل‌های قبلی اعلام شد، نوید می‌دهد که پر از پیچش‌ها و رازهایی برای حل آن باشد.

فصل 4 سریال Stranger Things (قسمت اول) از جمعه 27 می در نتفلیکس در دسترس است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *