Expat Welcome Desk بروکسل خدمات جدیدی را برای شهروندان بریتانیا راه اندازی می کند

مجموعه‌ای از 10 وبینار رایگان برای کمک به شهروندان بریتانیایی در جهت‌یابی به چشم‌انداز پس از برگزیت در 24 ژانویه آغاز می‌شود. این جلسات اطلاعاتی که توسط میز استقبال از مهاجران (EWD) کمیسیونر.بروکسل سازماندهی شده است، در سراسر سال 2023 برگزار خواهد شد.

آن‌ها برای بریتانیایی‌هایی طراحی شده‌اند که قبلاً در پایتخت بلژیک زندگی و کار می‌کنند، یا قصد مهاجرت به شهر را دارند. وبینارها بخشی از پروژه ای است که توسط ذخیره تنظیم برگزیت اتحادیه اروپا تامین می شود، که همچنین شامل یک خبرنامه برای شهروندان بریتانیایی در بلژیک و یک عنصر خاص برگزیت در وب سایت EWD است.

شما M-کارت خود را دارید. بعدش چی؟24 ژانویه 12.0013.30

شهروندان بریتانیا که قبلاً قبل از پایان دوره انتقال برگزیت در بلژیک اقامت داشتند، می‌توانستند برای مجوز اقامت ماده 50 (که به عنوان M-Card شناخته می‌شود) درخواست دهند تا حق زندگی و کار در بلژیک را حفظ کنند. اکنون صدها شهروند بریتانیایی M-Card دارند، اما این در عمل به چه معناست؟

این وبینار به حقوقی می پردازد که M-card فراهم می کند، وضعیت دقیق شهروندان بریتانیا را روشن می کند و برخی محدودیت های مهم را در مقایسه با وضعیت قبل از برگزیت برجسته می کند. یک پرسش و پاسخ به دنبال ارائه مختصری است.

ثبت نام از طریق ایمیل به [email protected]. لینک دسترسی به وبینار از قبل ارسال خواهد شد. با ثبت نام، موافقت می کنید که به خبرنامه شهروندان بریتانیا در بروکسل از Commissioner.brussels اضافه شوید.

در حال حرکت تیo بلژیک آپس از برگزیت – 16 فوریه 12.00-13.30

شهروندان بریتانیایی که پس از دوره گذار برگزیت به بلژیک نقل مکان کرده‌اند، و آن‌هایی که هنوز قصد مهاجرت خود را دارند، مشمول قوانینی هستند که عموماً برای اتباع غیر اتحادیه اروپا قابل اعمال است.

این وبینار یک نمای کلی از گزینه های مهاجرت برای شهروندان بریتانیا پس از برگزیت ارائه می دهد. مسیرهای احتمالی برای اقامت و حقوق کار را برای دسته‌های مختلف شهروندان بریتانیا، مانند مسافران تجاری، کارمندان، افراد خوداشتغال، کارگران مرزی، کارآموزان و غیره ارائه می‌کند. سپس حقوقی که این ساکنان پس از کسب حق زندگی دارند را بررسی می‌کند. در بلژیک، بنابراین این جلسه همچنین شهروندان بریتانیایی را که قبلاً در اینجا زندگی می کنند و پس از برگزیت وارد اینجا شده اند، مورد توجه قرار خواهد داد.

مسائل پرداخته شده است

  • حق زندگی و کار در بلژیک برای شهروندان بریتانیا پس از برگزیت
  • غیبت و بازگشت طولانی
  • الحاق خانواده
  • پوشش تامین اجتماعی
  • سفر در داخل و خارج از اتحادیه اروپا (منطقه شینگن)
  • انجام سفرهای کاری و کاری به سایر کشورهای اتحادیه اروپا

توجه داشته باشید که این وبینار مروری بر موضوعات مختلف مربوط به شهروندان بریتانیایی که به تازگی وارد بلژیک شده اند یا قصد مهاجرت به این کشور را دارند، ارائه می دهد. برخی از این مسائل با جزئیات بیشتر از طریق وبینارهای بعدی یا خبرنامه ما برای شهروندان بریتانیا بررسی خواهد شد.

بلندگوها

  • رئیس: آملی بوویمشاور حقوقی میز استقبال, Commissioner.brussels
  • جو آنتونز، شریک مدیر، Fragomen بروکسل
  • وات ون دورن، کاریار ارشد (وکیل)، فراگومن بروکسل
  • آندریا گیمیس، مدیر مهاجرت، Fragomen بروکسل

ثبت نام از طریق ایمیل به [email protected]. لینک دسترسی به وبینار از قبل ارسال خواهد شد. با ثبت نام، موافقت می کنید که به خبرنامه شهروندان بریتانیا در بروکسل از Commissioner.brussels اضافه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *