Limburgers Worldwide: انجمن با وب سایت و خبرنامه با همکاری The Bulletin گسترش می یابد

جامعه حرفه ای Limburgers Worldwide با یک وب سایت جدید و خبرنامه دو هفته ای گسترش یافته است و اخبار روزانه به زبان انگلیسی در مورد زندگی در استان لیمبورگ را ارائه می دهد.

این انجمن با هدف قرار دادن مهاجران، مهاجران خارجی و دانشجویان لیمبورگ، در پاییز 2022 توسط مدیر اقتصادی استان POM Limburg و روزنامه منطقه ای Het Belang van Limburg با همکاری The Bulletin راه اندازی شد.

این گروه آنلاین به مهاجران لیمبورگ که مایل به حفظ ارتباط با منطقه خود و همچنین مهاجران و خانواده های آنها، دانشجویان خارجی و سایر افراد بین المللی ساکن این استان هستند، خدمات رسانی می کند.

این در حال حاضر دارای یک پلت فرم لینکدین است که اخبار روزانه به زبان انگلیسی در مورد تجارت و امور اقتصادی در لیمبورگ و همچنین اخبار و اطلاعات عملی در مورد زندگی در بلژیک را به اعضا ارائه می دهد.

در دسترس تر

معاون اقتصادی و رئیس POM Limburg Tom Vandeput گفت: «لینکدین یک پلتفرم ایده‌آل برای یک جامعه حرفه‌ای است، اما ما متوجه شدیم که گاهی اوقات محدودیت‌های خود را دارد، به ویژه از نظر قابلیت کشف.

“برای دسترسی به لیمبرگرهای بازنشسته و دانشجویان خارجی UHasselt، ما وب سایت و خبرنامه خود را توسعه دادیم. به این ترتیب، ما به برند Limburgers Worldwide قدرت بیشتری می دهیم.”

ثبت نام

علاقه مندان می توانند از طریق limburgersworldwide.com ثبت نام کنند و همچنین به گروه LinkedIn بپیوندند.

این خبر توسط سه شریک ارائه شده است: Het Belang van Limburg، POM Limburg و The Bulletin.

Indra Dewitte، سردبیر Het Belang van Limburg، گفت: “ما خوشحالیم که از این رویکرد نوآورانه حمایت می کنیم. هت بلانگ ون لیمبورگ از بدو تاسیس همیشه تمرکز زیادی بر امور بین المللی داشته است. یک لیمبرگر و جهانی است. شهروند واقعاً در DNA روزنامه است.”

برای سارا کرو، ناشر بولتن، این همکاری فرصتی است تا سرویس خبری روزانه خود را به لیمبورگ گسترش دهد. ما خوشحالیم که بخشی از این مشارکت هستیم و به اطلاع رسانی بین المللی در مورد آنچه در استان، منطقه و کشورشان می گذرد، کمک می کنیم.»

ارتقای منطقه ای

Vandeput توضیح داد که Limburgers Worldwide بخشی از استراتژی بین المللی POM Limburg است. “ترویج منطقه ای بخش مهمی از کار ما است. ما پیشرفت های جدید با تاثیر اقتصادی قابل توجهی را پیش بینی می کنیم، مانند گسترش پردیس سلامت لیمبورگ، جایی که ما سرمایه گذاران خارجی را جذب می کنیم، یا تلسکوپ انیشتین، که به زودی هزاران دانشمند را به منطقه ما خواهد کشاند. هرچه لیمبورگ در سطح بین المللی قابل مشاهده تر باشد، موقعیت ما برای جذب کارگران دانش و شرکت های نوآور بهتر است.”

عکس: Limburgers راه اندازی جهانی: Paul Philips (HBVL)، Indra دیویت (HBVL)، تام واندپوت (POM)، سارا کرو (بولتن)، بهار کاواس (POM)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *