“Snekerella”، در دیزنی +: وقتی سیندرلا یک پسر معتاد به کفش های کتانی است …

پس از مرگ مادرش، ال (انتخاب جیکوبز) در کنار ناپدری و دو برادر ناتنی اش که او را از زندگی کردن به رویای خود باز می دارند، می بیند که فروشگاه کفش مادرش را مدیریت می کند: طراحی و ساخت کفش های کتانی. رویایی که کیرا کینگ (لکسی آندروود)، دختر پادشاه کفش‌های ورزشی، می‌تواند به او کمک کند تا به آن دست یابد… بازیگران اصلی «Sneakerella» یک کمدی موزیکال تولید شده توسط استودیوهایی که «High School Musical» را تصور می‌کردند، به او اعتماد کردند. چالش های این فیلم جدید برای نوجوانان از 13 مه در دیزنی + موجود است.

چه چیزی در این نسخه جدید سیندرلا بیشتر از همه برای شما جذابیت داشت؟

لکسی آندروود: «وقتی بزرگ شدم، نمی‌توانستم با پرنسس‌های دیزنی همذات پنداری کنم، زیرا هیچ‌کدام از آنها از نظر فیزیکی شبیه من نبودند. حداقل تا زمان حضور تیانا در «پرنسس و قورباغه» که دیزنی مورد علاقه من است. همچنین در بیشتر مواقع در این افسانه ها، دختران جوان برای پرنسس شدن نیاز به دوبله شدن توسط مرد دارند. چیزی که در مورد این نسخه دوست دارم این است که درک ما از چیزها را کاملاً تغییر می دهد زیرا سیندرلا یک پسر است. امیدوارم در تغییر کدها و ایجاد الگوهای جدید برای نسل های آینده موفق باشیم.»

جاکوبز برگزیده: “به سهم خودم، من به خصوص پیام این فیلم را دوست دارم: قبل از اینکه بتوانید شخص دیگری را دوست داشته باشید، باید خود را دوست داشته باشید.”

اگر به شما می گفتند که روزی نقش شخصیت های اصلی نسخه جدیدی از چنین افسانه ای افسانه ای را بازی خواهید کرد، آیا آن را باور می کردید؟

LU: «نه. قطعا نه. سیندرلا نیز یکی از کارتون های مورد علاقه من در دوران کوچکی بود. من یک سری عکس پیدا کردم که در آنها به عنوان سیندرلا مبدل شده ام. اگر چند سال پیش یکی به من می گفت، از خوشحالی فریاد می زدم.»

CJ: “همه ما در حال رشد توسط دنیای دیزنی شکل گرفته ایم. فکر کنید به نوبه خود فیلمی را نمایش می دهیم که می تواند برای بچه های امروزی تبدیل به یک فیلم کلاسیک شود… مرا نیشگون بگیر، دارم خواب می بینم!»

“Sneakerella” یک موزیکال است. آیا قبل از پیوستن به پروژه می دانستید چگونه رقصید و آواز بخوانید؟

CJ: “من عاشق رقص هستم، اما هرگز واقعاً رقص را یاد نگرفته بودم. حداقل نه به چنین سطحی. از طرف دیگر، آواز خواندن منطقه راحتی من است.»

LU: “من در 12 سالگی کارم را در برادوی شروع کردم. اما از آن زمان تا حدودی کدهای موزیکال را فراموش کرده بودم که از یادگیری مجدد آن لذت زیادی بردم. در این فیلم، ما با معلمان فوق‌العاده‌ای کار کردیم که ما را مجبور به تمرین کردند و به ما انگیزه دادند. برای اولین بار توانستم آهنگی را در استودیو ضبط کنم. این یک تجربه شگفت انگیز بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *